אליעד, אחד הזמרים האהובים בשנים האחרונות בישראל, מגיע לזאפה באר שבע ביום חמישי הקרוב (25.6) להופעה ראשונה שלו בעידן אפטר קורונה. כמו אומנים רבים אחרים, גם עבור אליעד משבר הקורונה הגיע כרעם ביום בהיר וקטע את התוכניות המקצועיות של הזמר המוכשר.

"המעבר הקיצוני שהיה לי מעשיה במאה קמ"ש להפסקה בבת אחת הותיר אותי בהלם" מספר אליעד בראיון ל"מיינט באר שבע". "תחושת הריקנות הייתה קשה. אבל מעבר להכל, יש גם דאגה לצוות שעובד איתי". גם היוצר המוכשר מתרגש מאוד לקראת השיבה לבמה. "בתקופה האחרונה אנחנו עושים חזרות, חושבים כל הזמן מחוץ לקופסה על עיבודים חדשים לשירים הקיימים ושירים חדשים שבקרוב נתחיל לשחרר החוצה, וכמובן שבמסגרת הנוכחית, שעדיין לא מאפשרת לנו לקיים שגרה מלאה, אני אעשה את המקסימום עבור הקהל שלי בפרט ועבור צרכני התרבות בישראל בכלל, כדי שיוכלו ליהנות אחרי הימים הקשים שכולנו עברנו ועוד עוברים" הוא מסכם ברגש.
כאמור, ההופעה בזאפה תהיה הראשונה של אליעד בימים שאחרי ההקלות והשנייה בסך הכל בזאפה באר שבע שייפתח את שעריו ביום רביעי עם ההופעה של אביב גפן. "אני יודע שהמון זמן חיכו להקמה שלו וזה כבוד גדול עבורי להיות מהראשונים שמופיעים באולם המופעים החדש. מעבר לכך, בעיר עצמה יש אנשים חמים וטובים ואני ממש מתרגש לפתוח שם את סיבוב ההופעות שלי".
לרכישת כרטיסים: