אפל או אנדרואיד
עבור כל מי שרוצים לקנות פלאפונים באר שבע היא באופן טבעי מקום שמציע קשת רחבה מאוד של אפשרויות. הבחירה הראשונה בדרך להחלטה המדויקת ביותר היא סוג מערכת ההפעלה - אנדרואיד או ה-iOS.
באופן עקרוני ה-iOS נחשבת יציבה יותר ומסוגננת יותר, אבל גם לאנדרואיד ביצועים מעולים, כך שמדובר בהעדפה אישית. ברוב המקרים מי שהתרגלו לעבוד עם אייפון יישארו עם אחד הדגמים של אפל, ואילו מי שאוהבים את הפתיחות והגמישות של האנדרואיד יכולים לבחור בין מכשירי סמסונג, שיאומי, LG, נוקיה ועוד.
1 צפייה בגלריה
מכשירים ניידים
מכשירים ניידים
מכשירים ניידים
(צילום: PEXELS)
עמידות
בחירת מכשיר סלולרי מתבצעת במקרים רבים מתוך רגש. גם למראה של כל דגם יש השפעה, גם אם לא מודעת, על הבחירות של רבים מאיתנו. יחד עם זאת כדאי להקדיש תשומת לב גם לסוגיה פחות בולטת לעין אבל בהחלט משמעותית - העמידות של המכשירים.
בהקשר זה כדאי לזכור שפגיעה בסמארטפון משבשת במידה רבה את שגרת היומיום שלנו. אמנם כשקונים את המכשיר ברשת רצינית שמספקת גם שירותי תיקונים מהירים ויעילים כמו רשת חנויות ומעבדות סלולר מקסימה, הפרידה מהפלאפון תהיה לזמן קצר מאוד - אבל גם כך כדאי פשוט להעדיף דגמים שמחזיקים מעמד גם כשהם נופלים לנו מהיד.
תצוגה
כולנו משתמשים בסמארטפונים למגוון הולך ומתרחב של מטרות, כולל משחקים, צפייה בתכני וידאו מסוגים שונים ועוד. בהתאם איכות התצוגה היא פרמטר משמעותי בבחירה מבין כל הדגמים - ובפרט חשוב גודל המסך. החברות המובילות בשוק משקיעות לא מעט משאבים ותשומת לב כדי ליצור מסך גדול ככל האפשר בלי שהמכשיר עצמו יהיה גדול מדי ומסורבל.
ההמלצה היא להעדיף מכשירים עם מסך 6 אינץ' ומעלה, אבל בתנאי שנוח להחזיק אותם ביד אחת. הרזולוציה עצמה פחות משמעותית, ואם אתם חובבי משחקים בסלולר, כדאי לבחון את קצב הרענון - 90 או 120 הרץ יבטיחו חוויית משחק מיטבית.
מצלמות
הסמארטפונים, ובעצם גם הרשתות החברתיות, הפכו את כולנו לצלמים כמעט מקצוענים. כדאי לנצל את העובדה שכשמחפשים פלאפונים באר שבע מציעה מבחר דגמים רחב מאוד כדי להגיע למכשיר שיש בו מצלמות מעולות.
מספר המצלמות לכשעצמו פחות קריטי, אבל הרזולוציה בהחלט משפיעה על איכות התמונות והווידאו. למי שמרבה לצלם סרטונים כדאי לבחור דגמים עם מייצבי תמונה בחיישנים (OIS). כדאי גם פשוט להסתכל על תמונות שצולמו בעזרת כל מכשיר ולהתרשם מהן ישירות. מבחינת דגמים ספציפיים, אייפון 11 הוא מכשיר מצטיין במיוחד וכך גם הגלקסי S10 פלוס.