מי שמכונה "הנדלניסט הצעיר" ובגיל 21 בלבד הספיק לרשום עשרות אקזיטים על דירות בעיר באר שבע ומחזיק כיום ב-4 דירות מניבות בישראל, בקרוב צפוי מיכאל להשיק את קורס הנדל"ן הדיגיטלי שלו בשבועות הקרובים. הקורס יקח אתכם יד ביד מהצבת המטרה דרך כתיבת תכנית ברורה ועד תכנון הפרטים הקטנים ויכניס אתכם אל עולם הנדל"ן! יש דברים בסיסיים שיכולים לחסוך מאות אלפי שקלים וגם אתם חייבים לדעת אותם!".

2 צפייה בגלריה
מיכאל מאיורוב
מיכאל מאיורוב
מיכאל מאיורוב
(יח"צ)

2 צפייה בגלריה
מיכאל מאיורוב
מיכאל מאיורוב
מיכאל מאיורוב
(יח"צ)

הנדלניסט הצעיר מדימונה ומי שהתפרסם בזכות הצלחותיו בענף הנדל"ן כאשר הוא רק בן 21, ישיק בשבועות הקרובים את קורס הנדל"ן הדיגיטלי שלו, קורס שצפוי להימכר לעשרות אלפי ישראלים, ויעניק ארגז כלים רחב לכל אדם המעוניין לקנות דירה בישראל בצורה נכונה.
בראיונות השונים עם מאיורוב באתרי החדשות, סיפר כיצד קרא אינספור ספרי נדל"ן כשהיה צעיר, מאיורוב סיפר כיצד באמצעות יישום הכללים הבסיסיים הנמצאים בספרים שקרא הצליח לרכוש דירה ראשונה ולהרוויח ממנה תוך כחודשיים למעלה מ-200,000 ₪ בעזרת השיטה הנכונה בתחום הנדל"ן, עקרונות וארגז כלים עם ידע נרחב על השוק.
מיכאל מאיורוב גדל בעיר דימונה ועבד במלצרות במהלך שנותיו נער מתבגר. מאיורוב, לא הגיע מבית עשיר או ממשפחה מרובת קשרים והצליח במו ידיו לבצע עסקאות אקזיט בבירת הנגב, מהן הרוויח מאות אלפי שקלים וכיום מחזיק ב-4 דירות מניבות בארץ, כל זאת כמעט מבלי שהביא מהבית הון עצמי" אלא רק את חסכונותיו מבית הקפה והשיטה אותה הוציא לפועל.
באתר Bizportal נבחר מאיורוב לאחד מאנשי השנה בענף הנדל"ן וזכה גם לראיון אישי בפורטל הנדל"ן Channel22 אשר הציג את סיפורו. וסיפר על השיטה והיומן שמאפשרים למיכאל להגיע אל העסקה המנצחת בכל פעם מחדש, השיטה ויומן זה הפכו לאחד מהכלים הפרקטיים ביותר שבהם משתמש מאיורוב.

"האינטרנט נותן את כל המידע, אנשים בוחרים לא לקחת אותו ולשלם יותר"

בראיונותיו השונים באתרי התקשורת הציג מאיורוב מספר כלים הניתנים בחינם באינטרנט אשר עשויים למנוע טעויות בענף הנדל"ן והציבור כלל אינו משתמש בהם. "מדוע כשאנשים רוכשים רכב מאדם זר הם לוקחים אותו למוסך וכאשר רוכשים דירה חושבים שהם יודעים הכל לבד?" מספר מאיורוב.
"נדל"ן לא חייב להיות המקצוע של כל מי שקונה דירה, אך כל מי שרוכש דירה חייב לבחון לעומק את כלל הפרטים, אחרת הוא מפסיד המון כסף. למרבה הפלא, את רוב הבדיקות ניתן לעשות בחינם ולא צריך אפילו עורך דין בכדי לבדוק את הפרטים הללו". מספר מאיורוב.
אך מי שרוצה להרוויח מנדל"ן ולעשות נדל"ן גם ללא הון עצמי, חייב לדעת את השיטה עליה מספר מאיורוב. בזכות שיטה זו, כל אדם בין אם הוא צעיר או מבוגר, בעל הון עצמי או לא יוכל לעשות נדל"ן ולהרוויח.
הקישור הבא יוביל אתכם לדף הפייסבוק אשר בו חולק מיכאל מאיורוב את הידע שלו בתחום הנדל"ן ומחלק טיפים בחינם! https://www.facebook.com/indigo.capital/
האתר שבנה מיכאל מאיורוב בשביל מכללת הנדל"ן עם הרבה ערך בתחום הנדל"ן: https://indigos.co.il/