מה יותר כיף ממתיקות של גלידה קפואה בימי קיץ לוהטים? המאכל הקפוא והמרענן הפך מזמן למוצר צריכה בסיסי בכל בית בישראל. והנה בשורה: מותג הגלידות 'קנדיגלידה' השיק לאחרונה את אתר האינטרנט המהפכני בענף, והרחיב את המשלוחים שלו לאזור המרכז - גלידות, ארטיקים וממתקים שווי ערך לכל כיס. והעיקר? אתם לא צריכים לצאת מהבית. האתר ידידותי למשתמש ואפילו מכיל ערכים קלוריים לכל המוצרים.
5 צפייה בגלריה
קנדי גלידה
קנדי גלידה
קנדי גלידה
(צילום: שי פרנקו)
"הרעיון הראשוני הגיע מתוך צורך להוריד את מחירי הגלידה", מספר נריה חזוט, בעלי המותג 'קנדיגלידה'. "גלידות חלביות עולות לעיתים מעל לעשרה שקלים, וזה לא מוצדק בשום צורה. לא רק שגלידה אינה מותרות, אלא להפך: לכולנו יש את הצורך הבסיסי הזה לרצות משהו טוב ומתוק".
אז חלפו הימים שבהם ה'גזלן' עקץ אותנו בסכומים מוגזמים?
"חרתתי על דגלי להביא לאנשים את הפינוק הקריר, המגניב והכיפי בצורה האידיאלית. כיום, המטרה המרכזית היא להיות מותג מוביל ולא מובל".
בכדי לבחון עד כמה המבצע של 'קנדיגלידה' משתלם, ערכנו ניסוי קטן: בחרנו ארבע סיטואציות שונות מהווי החיים הישראלי ובדקנו כיצד ניתן להתאים את ההפתעות המתוקות הללו ועדיין להישאר בתקציב שפוי.
5 צפייה בגלריה
מארז קנדי גלידה
מארז קנדי גלידה
מארז קנדי גלידה
(צילום: שי)

לאחר אימון כושר

אין יותר כיף מריענון בצורת שייק פירות אנרגטי אחרי אימון מפרך. אוכמניות? בננה? תמרים? אולי אננס? במסגרת מבחן המאה, בדקנו את קטגוריות הפירות הקפואים המופיעים באתר והרכבנו שתי חבילות - הראשונה מורכבת מחמישה מארזי פירות שונים, שכל אחד בעלות של 20 שקלים. האופציה השנייה היא בחירה בשני סוגי פירות, אך בשלושה מארזים של אותו סוג פרי בעלות של 50 שקלים לכל סוג פרי. אופציה מגניבה באתר היא לבדוק את הערכים הקלוריים לכל מוצר עוד לפני שרכשתם אותו.
5 צפייה בגלריה
קנדי גלידה
קנדי גלידה
קנדי גלידה
(צילום: שי פרנקו)

אחרי ארוחת בשרים

אין כמו לסיים ערב מנגל עם קינוח מתוק שסוגר את הפינה. מבין עשרות הקינוחים המוצגים, בחרנו את קינוחי הפרווה של קנדיגלידה: קינוח 'יוגיביס', 3 יחידות ב-15 שקלים, קינוח 'טופי קוקוס' (פרווה. יש גם חלבי) בעלות של 22 שקלים ליחידה. האופציה השנייה, והקלה יותר, היא הזמנה של שתי גלידות סורבה משפחתיות במגוון טעמים בעלות של 100 שקלים. כשהגלידות מגיעות טריות וקפואות במארז קלקר ייעודי, הבחירה בין שלל הפינוקים הופכת להיות קשה.
5 צפייה בגלריה
קנדי גלידה
קנדי גלידה
קנדי גלידה
(צילום: שי פרנקו)

יום הולדת בפארק

מוזיקה, משחקי חברה, הפעלה ונישנושים. מה הילדים שלנו צריכים מעבר לזה במסיבת יום הולדת? בקטגוריה הזו המבחר עצום ומשתנה על פי כמות הילדים שהוזמנו לאירוע. ניתן לבחור ארטיקים מקרח במבחר גדול של טעמים בעלות של 10 שקלים ל-10 יחידות. בנוסף, קטגוריית הממתקים מתאימה בדיוק לסוג האירוע הזה עם עשרות סוגי חטיפים ושוקולדים במחירי רצפה. לדוגמה: שלוש במבות 'אסם' גדולות ב-14 שקלים, שלושה תפוצ'יפס בטעמים שונים ב-10 שקלים ועוד מבצעים שמאפשרים קומבינציית הרכבות בלתי נגמרת. כמה כיף שאת ההתלבטויות הללו אפשר לעשות בגלילת עכבר בלבד.
5 צפייה בגלריה
קנדי גלידה
קנדי גלידה
קנדי גלידה
(צילום: שי פרנקו)

מסיבת רווקות

עונת החתונות בעיצומה, מה שאומר שכמעט בכל סוף שבוע בנות ישראל חוגגות רווקות לכלה שעתידה להינשא בקרוב. בין מסיבות בריכה עם חדי קרן לבין מופעים נועזים כלשהם, בחרנו ליצור שילוב של מגוון המוצרים המוצעים באתר והעיקר לשמור על ערכים קלוריים סבירים, כדי שהכלה והחברות לא יצטרכו לחשוש שהשמלה לא תעלה עליהן. בחרנו שוב את מארזי הפירות בעלות של 20 שקלים ואליהם הוספנו את גבינת הפירורים ללא סוכר בעלות של 39.5 שקלים ל-2 יחידות. ניתן להוסיף, בסכומים סבירים גם שלגונים בעלות של 20 שקלים ל-8 יחידות וארטיקי קרח במבצע של 10 יחידות ב-10 שקלים.
האתר של קנדיגלידה - אתם מוזמנים לבקר