אוטוטו יתחיל הקיץ, וזה הזמן להכין את הבית או את העסק לקראת הימים החמים הצפויים לנו. אחד הדברים שנצטרך לעשות, זה להתקין מערכת שתאפשר לנו ליהנות מאוויר נעים, קריר וצלול, בין אם מדובר במבנה מקורה ובין אם מדובר בשטח פתוח, פרגולה, מרפסת או כל מקום אחר.
2 צפייה בגלריה
swingfans
swingfans
swingfans
(יח"צ)
אחת האופציות הטובות שעומדות לרשותנו, הוא מאוורר תקרה. יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש כיום באמצעי זה, בין אם זה במקום מערכות מיזוג רגילות ובין אם זה ביחד איתן, על מנת שיהיה ניתן ליהנות מזרימת אוויר קריר בצורה הרבה יותר יעילה וטובה.
לפני שאנחנו ממהרים לרכוש מאוורר תקרה, עלינו לדעת כיצד לעשות את זה, כלומר, כיצד לרכוש את המאוורר הנכון עבורנו, כיצד לרכוש מאוורר שיתאים לצרכים שלנו. כפי שאנחנו יכולים להניח, יש לא מעט מקומות שמציעים לנו מאווררי תקרה בסדרי גודל שונים, בשלל עיצובים ודוגמאות, כאלה שיכולים להתאים גם למבנים סגורים וגם למקומות פתוחים.
2 צפייה בגלריה
swingfans
swingfans
swingfans
(יח"צ)
מן הסתם, כשאנחנו ניגשים לרכוש מאוורר תקרה, כזה או אחר, עלינו לקחת בחשבון את המיקום בו אנחנו רוצים להתקין אותו ואת התנאים בסביבה. התקנת מאוורר, נניח בתקרה של סלון ביתי איננה דומה בהכרח להתקנת מאורר בתקרה של חדר שינה או משרד עסקים, כפי שהתקנת מאורר במבנה מקורה איננה דומה להתקנת מאוורר בפרגולה, נניח. לכל מקום יש את התנאים שלו.
חשוב להבהיר עוד נקודה, התקנת המאוורר מתבצעת אך ורק על ידי גורם מקצועי, כלומר על ידי איש מקצוע. אנחנו לא יכולים לבצע את ההתקנה בעצמנו, בגלל היבטים של בטיחות, וכן מעצם זה שזה דורש ידע וניסיון מקצועי. כמובן שעלינו לקחת גם את הנקודה הזאת במערכת השיקולים שלנו, היכן ומתי לקנות את המאוורר.
מה הדברים שאנחנו צריכים לבדוק לפני שאנחנו קונים מאוורר
הדבר העיקרי לבדוק את זה העוצמה שלו, עד כמה הוא חזק, עד כמה הוא מאפשר לנו באמת ליהנות מזרימת אוויר נעימה. אנחנו יכולים לבדוק זאת על פי הכוח של המנוע, על פי מספר הלהבים שיש לו וכן אנחנו יכולים לבדוק זאת על פי היכולת לווסת את העוצמה של המאוורר, לפי רמות שונות.
נקודה אחרת שאנחנו צריכים לבדוק, זו היכולת לעבוד עם המאוורר בצורה פשוטה ונוחה. כלומר, האם יש לנו שליטה מלאה עליו באמצעות שלט ואילו פונקציות הוא כולל, כך שאנחנו נוכל להפעיל ולהשתמש בו מבלי שנצטרך לקום מהמקום בו אנחנו יושבים.
לצד כל זה, יש את שאלת העיצוב, כיצד הוא בנוי, כיצד הוא מעוצב, באילו צבעים הוא מגיע, האם הוא כולל תאורה במרכז המאוורר או לא, כיצד הוא משתלב במקום.
אנחנו צריכים גם לקחת בחשבון את שאלת השירות של החברה ממנה אנחנו רוכשים אותו, הן לגבי התקנה, הן לגבי אחריות והן לגבי תיקון והחלפת רכיבים בעתיד.