אסף חילו מספר מה טוב בחופשה בארץ כמו למשל בעיר רעננה ומה טוב בחופשה בחוץ לארץ. מיד תדעו הכל.
אסף חילו – לטביה תעשה לכם טוב על פי אסף חילו, מומחה לתיירות פנים ותיירות חוץ, ריגה בירת לטביה היא יעד מושלם לטיולים קצרים ומהנים. הטיולים ברגיה מתאימים גם למשפחות וגם לזוגות ואל תתפלאו, גם לרווקים. מדובר במחירים זולים עם השיק האירופאי המוכר וכמובן, סיבובי השופינג. כל אלו הופכים את ריגה ליעד פופולרי אך כזה שאינו צפוף ומאפשר לכם ליהנו ולרשום לרווחה. ריגה היא יעד המזמין תיירות עולמית. לא רק בזכות התרבות האירופאית העשירה אלא גם בזכות היסטוריה מעניינת, ארכיטקטורה מושכת וגאווה לאומית של לא מעט אטרקציות. בין אם מדובר בקניונים מרתקים, ובין אם מדובר בעולם הקולינרי המושך שלה. וכל זה, במחירים שפויים וזולים בהשוואה ליעדים באירופה. מומחה התיירות העולמית והמקומית, אסף חילו, ממליץ לתושבי הארץ לגוון את הטיולים. בטח אחרי שנת הקורונה שבה רוב הזמן תיירנו בארץ. הגיוון יכול לבוא בהחלט בטיולים לחו"ל. אנחנו הראשונים שיצאנו ממשבר הקורונה. אין שום סיבה שלא לחגוג את זה. המוני ישראלים מגיעים לריגה מישראל כל שנה. מדובר באלפים במספר, אחרי הכל זהו לא סתם מוקד לתיירות, אלא מוקד לתיירות המאפשר אופציות לנופש בכלכלה מוזלת יותר.
1 צפייה בגלריה
אסף חילו
אסף חילו
אסף חילו
(צילום: freepik)
אסף חילו מספר על התרבות הקולינרית בריגה אין ספק שריגה היא יעד שמבוקש ללא מעט תיירים בעולם. יחד אם זאת, רק יותר מ700 אלף איש מתקיימים בה והתוצאה לכך היא מרחב פנוי וחופשה שבה אתם נושמים לרווחה. לנשום לרווחה בחופשה זה אומר שאפשר ליהנות לתייר ולטייל ללא צפיפות. ללא רעשים מוגזמים וללא עמידה בתורים מיותרים. כל זה הופך את ריגה גם לבירה בעלת תרבות קולינרית עשירה ומרגשת. לחובבי הקולינריה יש לא מעט מה לעשות בריגה. מומחי קולינריה מגדירים את ריגה כיעד קולינרי יוקרתי. רובע קלצניימה שופע באוכל באווירה כפרית, ועשרות ברים, בתי קפה ומסעדות ממתינים לכם ליהנות מתפריט עשיר. המטבח הלטפי הוא מטבח המושפע מכמה וכמה תרבויות. וההסטוריה הלטבית בהחלט משפיעה עליו. בין הקולינריה המודרנית לבין ההיסטוריה משולבים גם מאכלים בינלאומיים פופולריים במיוחד.
מקומות מומלצים במיוחד עליהם אסף חילו ממליץ, ותוכלו ליהנות מהן במסגרת שבוע המסעדות של ריגה המתקיים פעמיים בשנה:
• שלושת השפים • Street burgers • Ms&mr beer • Big bad bagels • Shot café • וינסטנס • Terapija • Vecriga konditoreja
שופינג בריגה – כי גם זאת תיירות כל אחד נהנה מתיירות אחרת. בין אם תיירות קולינרית, בין אם תיירות תרבותית ובין אם תיירות שופינג. או תיירות אקסטרים לדוגמא. גם שופינג הוא תיירות וגם לשופינג יש תרבות מקומית משלה. לתרבות השופינג בריגה יש מוניטין איכותי ולא בכדי. מדובר במחירים שהם יחסית זולים, ובמוצרים איכותיים ביותר. יחד עם מגוון אדיר של מתחמי שופינג מושקעים, זה הופך את החוויה למושלמת ומשתלמת במיוחד. על פי אסף חילו: "מתחמי השופינג בריגה הם יעד מושלם לכם אם אתם חובבי שופינג. בתוך זמן לא רב תמלאו שקיות ותיקים בביגוד, בהנעלה ובאקססוריז מהנחשבים ביותר במערב. התחילו עם ריגה פלאזה, הקניון הכי גדול בריגה. בו יש מגוון רחב מאד של מותגים וחנויות. תוכלו לבלות בו יום שלם אפילו בלי לשים לב. לאחר מכן המשיכו אל החנות סטוקמן, ואל אלקור פלאזה".
אתם כבר בריגה? כאן כדאי לכם לבקר רוב ערי הבירה האירופאיות כוללות בתוכן גם תיירות היסטורית ומרתקת. כך גם ריגה כוללת בתוכה מבנים היסטוריים, עתיקים, ומלאים בסיפורים קסומים. המבנים ההיסטוריים בריגה מומלצים בעיקר בשל התקופות שמהן הם מושפעים שיצליחו לרתק כל אדם שהיסטוריה היא עניינו. האזורים המומלצים הנוספים הם בניין blackheads אשר נבנה במאה ה14, כנסיית פיטר הקדוש בה יש גם מרפסת עם תצפית נדירה. השוק המרכזי של ריגה שבו ישנם אלפי דוכנים ססגוניים, גשר הרכבת וכמובן מוזיאון השוקולד הידוע. כך שאם אתם עדיין מתלבטים, אסף חילו מציין שאין ספק שתיירות מקומית היא נהדרת לתקופות. כפר סבא או רעננה וגם אילת כמובן. אך כשמדברים על גיחה קצרה לחו"ל, ריגה היא בעלת המחירים הזולים, אוכל מגוון ועשיר מבנים היסטוריים ומרתקים. שופינג מספק, ונופים נפלאים. מה שכן, אל תבנו על טיול ארוך מדי. כאן מדובר לטיול לסוף שבוע קצר בלבד. אסף חילו הוא מומחה תיירות מקומי ובינלאומי הפועל מתוך אמונה שלמה בשקיפות ובאהבה לאדם ולתיירות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת יעדי טיול מותאמים והמלצות לטיול החלומי שתמיד רציתם. יחד, נוכל למצוא את חופשת החלומות במחירים המתאימים לכם ולזמן המתאים לכם בדיוק.
פורסם לראשונה: 11:03, 11.08.21