שיווק דיגיטלי הוא אחד מתחומי השיווק הדינמיים ביותר, כאשר פעולות שיווקיות אשר נחשבו כפורצי דרך בתחום השיווק הדיגיטלי עד לפני שנה או שנתיים, נתפסות כיום כפעולות שיווקיות שגרתיות וחסרות מעוף יצירתי. השינויים התכופים בתחום, מחייבים אתכם להסתייע בשירותיה של חברה מקצועית, מנוסה ויצירתית בתחום השיווק הדיגיטלי, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם לעשות את ה-"צעד הבא" בתחום השיווק הדיגיטלי הרבה לפני כולם...
כולם עוברים לדיגיטל וזה הזמן להיערך לכך
מאז שנת 2017, תקציבי הפרסום בישראל המיועדים למטרות שיווק, גבוהים יותר מתקציבי הפרסום המיועדים לאפיקי המדיה המסורתיים (טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות, רדיו ומוצרי פרינט כאלו ואחרים). עובדה זו הפכה את הפלטפורמה הדיגיטלית לתחרותית יותר ומאתגרת יותר עבור כל סוגי העסקים, בכל סדר גודל ומכל תחום עסקי, ולכן, קיימת חשיבות רבה לכך שכל פעילות בתחום השיווק הדיגיטלי, תהיה מתוכננת לפרטי פרטים ומבוססת על תקציב המותאם להיקף הפעילות המתוכננת ולתחרות המאפיינת את תחום עיסוקכם.
1 צפייה בגלריה
אקסטרה פתרונות אינטרנט בע"מ
אקסטרה פתרונות אינטרנט בע"מ
אקסטרה פתרונות אינטרנט בע"מ
(צילום: shutterstock)
אז מה מחכה לנו ב-2021 בתחום השיווק הדיגיטלי?
רשימת הטרנדים המסתמנת לשנת 2021 בתחום השיווק הדיגיטלי, מבוססת על מספר פלטפורמות חדשות יחסית המיועדות למטרות שיווק ופרסום באינטרנט, וזאת לצד ביצוע פעולות המכוונות לצרכי חיזוק הנכסים הדיגיטליים העומדים לרשותכם.
ברשימת הפלטפורמות החדשות יחסית המסתמנות כ-דבר הבא בתחום השיווק הדיגיטלי תוכלו למצוא את:
• GOOGLE SHOPING - כלי שיווק חדש יחסית מבית היוצר של חברת גוגל. ה-גוגל שופינג הושק לראשונה בישראל בסוף שנת 2018, ומאז הוא נחשב לאחד מהכלים השיווקיים המומלצים ביותר למטרות קידום של אתרי מסחר מקוון ומכירת מוצרים באונליין. על פי מחקרי עומק אותם ביצעה חברת גוגל בקרב אתרי מסחר מקוון העושים שימוש ב-גוגל שופינג, נמצא כי השימוש במערכת החדשה, מעלה את הסיכוי לרכישה באתר המקודם בכ- 80%, כאשר 90% מהגולשים הנחשפים לפרסום יבקרו באתר המקודם. הפעילות השיווקית בגוגל שופינג נעשית באמצעות חשבון במערכת הפרסום של גוגל (ADWORDS) והיא מאפשרת בין היתר הצגת מודעות תוכן בהן מופיעה תמונה של המוצר אותו אתם משווקים וזאת לצד פריטי מידע כללים אודות המוצר.
• Google Analytics דור 4 - מוצר חדש נוסף מבית היוצר של ענקית החיפוש גוגל, הגיח לעולם השיווק הדיגיטלי ממש לאחרונה (ההשקה הרשמית התקיימה בחודש אוקטובר האחרון 10/2020). מוצר זה הוא למעשה הגרסה החדשה והמשופרת של ה-גוגל אנליטיקס יוניברסל, והוא מיועד לאילו מביניכם המעוניינים לבסס את פעילותם השיווקית בתחום השיווק הדיגיטלי על בסיס נתוני מידע מדויקים. השימוש במערכת גוגל אנליטיקס דור 4, מאפשר לכם בין היתר ל-"טרגט" את הגולשים באתרכם על פי מדדים שונים כגון: מספר הדפים בהם הם ביקרו, מספר פעולות הגלישה אותן הם ביצעו וכדומה. כמו כן, השימוש בגרסה החדשה של גוגל אנליטיקס תאפשר לכם לזהות בזמן אמת ביקושים משתנים מצד הגולשים ולבצע פעולות מיידיות לצרכי התאמת התכנים המופיעים באתרכם בהתאם לצרכי הגולשים.
• TikTok ADS - טיקטוק הפכה תוך פרק זמן קצר לאחת מהאפליקציות הפופולאריות ביותר בעולם והיא מסתמנת כדבר הבא גם בתחום הפרסום הדיגיטלי. כיום, שנתיים לאחר השקתה ועם קצב מסחרר של הורדות מדי חודש, טיקטוק נחשבת לאפליקציה הפופולאריות ביותר בעולם בקרב בני נוער וקהלים בסביבות גיל ה-20. לאחרונה, הושקה מערכת פרסום בטיקטוק המאפשרת לכם ליצור ערוץ טיקטוק עסקי בו ניתן להעלות סרטונים בליווי מסרים שיווקים המותאמים לקהל היעד הרלוונטי לכם. כמו כן, ערוץ הטיקטוק העסקי מאפשר לכם ליצור שיתופי פעולה עם "משפיעני רשת"
חיזוק הנכסים הדיגיטליים העומדים לרשותכם - כיצד?
כפי שציינו לעיל, רשימת הטרנדים המסתמנת בתחום השיווק הדיגיטלי לשנת 2021, מורכבת גם מפעולות אותן תדרשו לבצע לצורך חיזוק מעמדם של הנכסים הדיגיטאליים העומדים לרשותכם. פעולות אלו כוללות בין היתר:
• הוספת פיצ'רים חדשים לאתר הבית - עם דגש על פיצ'רים אינטראקטיביים אל מול קהל הגולשים
• שימוש מוגבר בסקרים וביקורות (חיוביות כמובן) באתר הבית והעמודים השונים אותם אתם מפעילים ברשתות החברתיות
• הפקת סרטוני תדמית ב-360 מעלות
• פיתוח חידונים ומשחקי רשת בעלי הקשר קונספטואלי לזהות המותג אותו אתם משווקים - משחקים אלו ניתנים להפצה באמצעות אפליקציות ייעודיות ו/או עמודי הרשתות החברתיות העומדים לרשותכם.
ופעולות נוספות באמצעותן תוכלו לבסס את מעמדכם המקצועי – עסקי ולחזק את הנכסים הדיגיטליים העומדים לרשותכם.
אקסטרה דיגיטל - יחד איתכם כל הדרך גם בשנת 2021
אנחנו בחברת אקסטרה דיגיטל, חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל, מזמינים גם אתכם להצטרף למעגל הולך ומתרחב של לקוחות דיגיטל מרוצים ושבעי רצון (גם מהשירות ובעיקר מהתוצאות) וליהנות ממגוון רחב של פתרונות שיווק דיגיטליים פורצי דרך המבוססים על יצירתיות, יכולות ביצוע גבוהות ומחקרי שוק עדכניים בכל תחומי העיסוק. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם פעילות שיווקית פורצת דרך בתחום השיווק הדיגיטלי, זה הזמן לשיחת היכרות וייעוץ ראשוני עם מומחי הדיגיטל שלנו. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לחצו כאן, להשאיר לנו פרטים ואנו נחזור אליכם תוך מספר דקות.