מימון של טיפולים מיוחדים לרוב יהיה גבוה מאוד על אף הביטוח הציבורי שיש לכל אדם מתוקף היותו אזרח ישראלי ועוד. לא מעט אנשים מבינים כי על הבריאות שלהם אסור להם להתפשר ובוחרים פשוט לבטח את עצמם בביטוח בריאות פרטי. אם גם אתם מעוניינים לבטח את עצמכם בביטוח בריאות פרטי, חשוב מאוד שתבחרו את החברה הטובה ביותר עבור ביטוח מעין זה.
1 צפייה בגלריה
Trusty
Trusty
Trusty
(צילום: canva)
למה צריך ביטוח בריאות פרטי?
בהתאם לנתונים שונים ניתן לראות כיום כי 1 מכל 5 גברים ו1 מכל שש שנים יחלו בסרטן. התרופות עבור חולי סרטן הם יקרות מאוד. בעוד שישנן תרופות שהן בסל הבריאות ועל כן יעלו פחות, ישנן תרופות שאינן בסל והן יעלו לא מעט לחולה. ביטוח בריאות פרטי מציע מימון חלקי או מלא של תרופות מיוחדות שאינן בסל הבריאות הציבורי. מעבר לכך, בכל הנוגע לניתוחים או השתלות בארץ או בחו"ל, הביטוח הציבורי מקשה מאוד לקבל זכאות לניתוחים פרטיים או השתלות. ביטוח בריאות פרטי לעומתו מכסה מצבים שבהם אדם נזקק לניתוחים בארץ או בחו"ל, כאשר הוא מאפשר לכל אדם לבחור את המנתח שהוא מעוניין בו, מקצר את זמני ההמתנה לניתוח ומאפשר לקבל ייעוץ מקדים וליווי צמוד לכל אורך תהליך ההכנה לניתוח ועד השיקום שאחריו.
ביטוח בריאות פרטי רלוונטי מאוד גם עבור אדם שעוסק בספורט באופן תדיר או עבור זוגות שמעוניינים להיכנס להריון שכן, בין הכיסויים שניתן לרכוש בביטוח בריאות פרטי ישנם כיסויים שמאפשרים ביצוע בדיקות סקר תקופתיות, התייעצות עם רופא ממומחה לספורט, הכנה לקראת לידה, מלונית ליולדת, יועצת הנקה ועוד. אם יש לכם ילדים, ביטוח בריאות פרטי מציע כיסוי מורחב למגוון אבחונים שונים, טיפולים שונים מטיפולי התפתחות הילד ועד טיפולים רגשיים. מבוגרים יכולים להנות גם ממגוון רחב של טיפולים שונים. אם אתם שואלים את עצמכם: ביטוח בריאות האם זה משתלם? התשובה לכך היא: בהחלט.
ביטוח בריאות פרטי מומלץ גם בשגרה, לדוגמא עבור מי שעוסק בספורט באופן תדיר או עבור משפחות וזוגות המתכננים להיכנס להריון. בין הכיסויים שניתן לרכוש בביטוח בריאות פרטי ישנם כיסויים המאפשרים לכם לעשות בדיקות סקר תקופתיות, להתייעץ עם רופא מומחה לספורט ועם דיאטנית. סל ההיריון המוצע בביטוח הבריאות הפרטי מאפשר כיסוי להרחבת בדיקות ההיריון, לקורס הכנה ללידה ואף למלונית וליועצת הנקה לאחר הלידה. אם יש לכם ילדים, ביטוח הבריאות הפרטי מציע כיסוי מורחב למגוון אבחונים וטיפולים שונים מטיפולי התפתחות הילד ועד טיפול רגשי. מבוגרים יכולים ליהנות גם הם מקשת רחבה של טיפולי רפואה משלימה. אחד היתרונות של ביטוח הבריאות הפרטי הוא הנגישות לרופא משפחה או רופא ילדים אונליין ללא הגבלה.
כיצד בוחרים ביטוח בריאות פרטי?
ביטוח בריאות פרטי מאפשר לבחור כיסויים נפרדים לנושאים שונים כגון: כיסוי להשתלות בחו"ל, כיסוי לשירותים אמבולטוריים בישראל שלא מצריכים אשפוז, כיסוי לבדיקות גנטיות שמאפשרות התאמה אישית של טיפול רפואי ותרופתי ועוד. כאשר מחפשים חברה כזאת או אחרת לצורך ביטוח בריאות פרטי, חשוב מאוד להבין מה נותן כל סיכוי ולהחליט מה חשוב עבורכם. הכיסוי הבסיסי בביטוח בריאות נקבע בפוליסה תקנית אחידה, אך לכל חברה ישנן תוספות שונות ייחודיות שנקבעות רק לא וניתן למצוא אותה באותיות הקטנות של הפוליסה. חשוב מאוד לקרוא את כל האותיות הקטנות של הפוליסה ולוודא מה היא באמת מציעה. ניתן להיעזר כיום במדד השירות שמפרסם משרד האוצר שבו מדורגות כל חברות ביטוח הבריאות בהתאם לאופן טיפול בתביעות, מהירות מענה טלפוני ושביעות הרצון של הלקוחות. ביטוח בריאות פרטי יאפשר לכם ללא ספק להיות שקטים ורגועים ולדעת שהמצב הבריאותי שלכם בידיים טובות.