אימון כזה משלב רצועות אימון שבלעדיהן אי אפשר לבצע את התרגילים הדרושים, כאשר מדובר על שיטת אימון אמריקאית שמטרתה להשתמש במשקל הגוף ובהתנגדות של הגוף שנוצרת באמצעות שימוש ברצועות TRX. שימוש בהתנגדות הגוף: מחטב מחזק ובונה שרירים.
1 צפייה בגלריה
fitbander
fitbander
fitbander
(צילום: FREEPIK)
אימון כזה נעשה עם גומיות TRX במשקל של 810 גרם ואורך של 2.5 מטרים, כאשר את הרצועות מחברים לתקרה או לקיר וגם לעמודים תומכים ולשאר אלמנטים חזקים. שיטת האימון מטרתה לאפשר אימונים בעצימות שונה עם תרגילים המבוצעים כנגד משקל הגוף תוך שינוי זוויות האימון והגדלת המנוף כך שמשקל הגוף יהווה חלק חשוב באימון וישמש כמשקל לבניית שרירים. האתגרים של האימון מגבירים את העצימות בזמן אימון והמאמץ של המתאמן, כמו גם קצב האימון מה שעוזר לחטב ולחזק את הגוף לבנות שרירים ולהימנע מפציעות.
איך עובדים עם רצועות TRX? בתחילה חשוב לדעת ש-TRX הוא אימון אנאירובי המפעיל קבוצות שונות של שרירים ושורף קלוריות תוך שהוא מחזק את שרירי הליבה. הגומיות יוצרות את ההתנגדות הרצויה תוך שיפור הכוח הפיזי בעוד ששימוש ברצועות בתנוחות שונות משפר את שיווי המשקל בזמן שהגומיות משפרות את הקאורדינציה והדיוק, כמו גם את הפעלת הכוח המרבית והסיבולת השרירית, בעוד שסיבולת שרירים היא זאת שבונה את הגוף ומחטבת אותו. כיום רבים משתמשים ברצועות TRX גם עבור שיקום הגוף לאחר פציעות והם עושים זאת באמצעות מדריך כושר וסרטוני הדרכה. עבודה עם רצועות TRX תספק אימון שיש בו מטרות כמו חיזוק שרירים, חיזוק ליבה, חיזוק שרירי אגן, עבודה על עיצוב כתפיים ושכמות, כמו גם שיפור יציבות וחיזוק מפרקים וכולי. את האימון אפשר לבצע גם בחדר כושר וגם בבית או בכל מקום שבו אפשר לחבר את הרצועות לעוגנים חזקים. אם תרצו לרכוש רצועות TRX תוכלו להכנס לאתרים של חנויות ציוד ספורט מובילות, כמו פיטבנדר, ולבחור במוצר חזק אמין ובטיחותי. בחרו מוצר איכות עם אחריות כזה שמתאים לאימון בסטודיו או בבית, כזה שאפשר לשאת בקלות ובחרו רצועות טי אר אקס שמגיעות עם חוברת הדרכה כולל תרגילים. כך אפשר כבר עכשיו להנות מאימון כושר מעצים ומושלם!
פורסם לראשונה: 09:42, 03.06.21