למעשה, אנחנו רואים היום שגם בדירות חדשות לגמרי שהגיעו ישירות מהקבלן, הרבה פעמים אנשים מדווחים על נזילות שחוזרות על עצמן. תארו לעצמכם את המצב שבו אתם יושבים בסלון ביתכם החדש ששילמתם עליו לא מעט כסף, וכבר עם הגשם הראשון מגלים שיש נזילה ולכן איתור נזילות מחיר מחירון ששווה לשלם. זה מפתיע, מרגיז וברור שלא נוכל לדחות את הטיפול בבעיה, כי אם יש תחום שבו הזמן לא מסייע, זה תחום הנזילות. ממש כפי שזה קורה בדירות ישנות, זה עלול לקרות גם בדירות חדשות לגמרי, רק ההבדל הוא שאם זה קורה בדירה חדשה, זה מתסכל שבעתיים. אתם תוהים מה עושים? והאם בכל זאת יש דרך שתעזור לנו להתמודד עם העניין הזה הרבה יותר בקלות? כדאי לדעת: שירותי איתור נזילות מקצועיים הם הפתרון הנכון.
1 צפייה בגלריה
(צילום: FREEPIK)
איתור נזילות – אז והיום
אם אתם אנשים יותר מבוגרים, אתם בוודאי נזכרים בסיוט של איתור הנזילות בעבר. האמת היא, שבעבר לא היו יותר מידי אפשרויות בתחום הזה, כי כל מה שיכולנו לעשות היה להזמין אינסטלטור, להפקיד בידיו את המשימה והוא כבר היה אחראי על העניין. הבעיה הייתה שאפילו אם זה היה איש מקצוע מאוד מנוסה, לרוב הוא היה שובר את קירות הבית שלנו בכמה וכמה נקודות. מצב זה הוביל לכך שאפילו תיקון של נזילה קטנה ומינורית הפך לשיפוץ ארוך ומייגע, כי כל מקום כזה שהאינסטלטור שבר בקיר, היה צורך לתקן. זה נשמע לכם מוכר ואתם חוששים שזה מה שיקרה גם הפעם? דעו שזה כלל לא מדויק. היום, בכל התחום של איתור נזילות יש הרבה מאוד חידושים והמצאות, כמו למשל, מצלמות תרמיות מקצועיות. בעזרת מצלמה כזאת ניתן לבצע איתור נזילות מאוד בקלות, בלי לשבור קירות ובלי לעשות יותר מידי רעש ובלגאן. לכן, אם יש לכם אפשרות להזמין איש מקצוע שמגיע עם הציוד הכי מתקדם שקיים היום בתחום הזה, לא כדאי שתוותרו על כך.
איש מקצוע עם המלצות לצילום צנרת ביוב
בין אם אתם זקוקים להזמנת שירותי צילום צנרת ביוב ובין אם אתם צריכים שירותים אחרים שקשורים לתחום האינסטלציה, חשוב מאוד לבדוק האם האדם שאליו תתקשרו מגיע עם המלצות או לא. זה נכון שגם החבר'ה הצעירים צריכים עבודה ומגיע להם להתפרנס, אך בסופו של דבר, לא בטוח שתרצו. להזמין מישהו חובבן לתיקון הנזילה בדירה החדשה שלכם. לכן שווה לבדוק איזה ציוד הוא מחזיק, עד כמה הוא באמת זמין והאם הוא יוכל להגיע אליכם כמה שיותר מהר. האם מדובר על אדם שיודע איך להתמודד עם כל סוגי הנזילות? והאם יש לגביו המלצות חמות שיעידו על רמת השירות שהוא מציע? בדקו הכול וכך תבטיחו שתצאו מרוצים.