ארגון השומר החדש וקרן מיראז' מזמינים את הקהל הרחב לאירועי יין שיערכו בחודש יולי ברחבי הנגב.
2 צפייה בגלריה
טעימות יין ביקב מואה
טעימות יין ביקב מואה
טעימות יין ביקב מואה
(צילום: קארין רבנה)
“טרואר המדבר” יהווה לראשונה נקודת מפגש חדשה של קהל חובבי יין, קולינריה ותרבות עם יקבי המדבר, שיארחו את הקהל לטעימות יין ומגוון חוויות מהנות של אמנות, רוחניות, בידור וקולינריה.
קראו גם:
במהלך האירועים יארחו יקבי הנגב מופעים, סדנאות אמן, ארוחות שף ומפגשי דעת ורוח הפונים לקהל מגוון.
אירועי "טרואר המדבר" הינם יריית הפתיחה של מהלך חדש לביסוס תיירות היין של אזור הנגב, בהובלת קרן מיראז’ וארגון השומר החדש, וגורמי התיירות המקומיים.
במסגרת "טרואר המדבר" יערכו עשרות אירועים, ביניהם סדנת שף ביקב מדבר עם גיא פיסטרוב, סיור וטעימות ביקב יתיר הכולל שיח על יין ישראלי עם הסומלייה גיא הרן, תצפית כוכבים ביקב מואה, סדנת רישום ויצירת תווית יין ביקב נאות סמדר, ארוחת Farm to table בחוות כרמי עבדת, הרצאה במו"פ רמת נגב בשיתוף יקב תושייה ועוד.
2 צפייה בגלריה
טעימות ביקב יתיר
טעימות ביקב יתיר
טעימות ביקב יתיר
(צילום גיא הרן)
"היקבים במדבר הישראלי מכינים יין ייחודי ומפתיע כמו המדבר עצמו. ברחבי הנגב פרוסים כרמים רבים הנהנים מתנאי אקלים וקרקע (טרואר) מיטביים, ובזכותם מניבים יינות טובים ומסקרנים הזוכים להכרה מקומית ובינלאומית", מוסרים משני הארגונים המארגנים.
"הקמנו את מועדון יקבי הנגב לאחרונה והוא מאחד למעלה מ-20 יקבים ‏וכרמים שפועלים באזור, במטרה לחזק אותם כקהילה חקלאית-תיירותית, להגביר את שיתופי הפעולה במרחב וליצור שפה וסטנדרט אחידים לאזור תיירות היין הייחודי בנגב.
"יקבי הנגב מייצרים כיום כ-450 אלף בקבוקים והם ממוקמים בכל אזורי הנגב, החל מאילת, הערבה, הר הנגב, ערד והנגב הצפוני".
האירועים מיועדים לקהל הרחב, לבני 18 ומעלה, ויתקיימו בין התאריכים 15-31 ביולי.
פרטים לגבי מועדים מדויקים, שעות ועלויות באתר