מערכת הבחירות באופקים מתחממת ככל שחולפות השעות. שעות אחדות לפני סגירת הקלפיות בטוחים שני המתמודדים על ראשות העיר בנצחונם בסוף יום הבחירות.
"התחושות מצויינות", אומר לנו גדעון סבגי, "ואני מאמין שאעשה את המהפך. אני מאמין שנעשה שינוי בעיר. שיעור ההצבעה בעיר הוא גבוה בהשוואה למערכות קודמות וזה משרת אותי. אני גם רואה את זה בשטח. אם לא אנצח , אופקים תדרדר ותתחרד. אני לא רואה תסריט שאני לא מנצח".
2 צפייה בגלריה
גדעון סבגי. צילום: הרצל יוסף
גדעון סבגי. צילום: הרצל יוסף
גדעון סבגי. צילום: הרצל יוסף
סבגי גם טוען, כי היום בשעות הצהריים העלה יריבו ראש העיר המכהן, איציק דנינו, סרטון ברשת החברתית לפיו סבגי עומד מאחורי זיוף לכאורה של פתקי הצבעה. "לא היה ולא נברא", טוען סבגי, "הגשתי על כך תלונה למשטרה שחוקרת את תלונתי".
מנגד מגדיר ראש העיר, איציק דנינו, את טענותיו של סבגי כ"טענות מגוחכות שאין להם שום בסיס. זה מעיד על פניקה מצידו של סבגי. תוצאות הבחירות הלילה יתנו לו את התשובה הנכונה. גילינו מי עמד מאחורי זיוף הפתקים והנושא נחקר על יחידת ההונאה המשטרתית. ניתן למשטרה לעשות את עבודתה. אין לי ספק שזה מעשה שיש לגנותו. ככה לא מנצחים בחירות".
2 צפייה בגלריה
איציק דנינו. צילום: הרצל יוסף
איציק דנינו. צילום: הרצל יוסף
איציק דנינו. צילום: הרצל יוסף
"יש לי תחושה שאני אנצח ואמשיך לחמש שנים נוספות בתפקיד. ניהלתי קמפיין למען העיר ותושביה. אני מרגיש שהתושבים מעריכים את עשייתי ויתנו בי את אמונם לקדנציה נוספת".