פרסום ראשון: אווירת הבחירות בבאר שבע מתחממת. אפרים פימה פיינבלום המתמודד לראשות העירייה, הגיש היום (חמישי) לוועדת הבחירות המרכזית עתירה, בה הוא מבקש להסיר את שלטי החוצות בהם מופיע דנילוביץ' על רקע פרויקטים עירוניים.
1 צפייה בגלריה
פימה פיינבלום ורוביק דנילוביץ'. צילומים: הרצל יוסף ושי שמואלי
פימה פיינבלום ורוביק דנילוביץ'. צילומים: הרצל יוסף ושי שמואלי
פימה פיינבלום ורוביק דנילוביץ'. צילומים: הרצל יוסף ושי שמואלי
פיינבלום, באמצעות עורכת דינו, שני בן שימול, טוען כי מדובר ב"תעמולת בחירות אסורה". לטענת פיינבלום, הפרסום האמור אינו שומר על ההפרדה הנדרשת בין הרשות המקומית ופועלה לנבחרי הציבור, כאשר לכאורה פועלה של הרשות מיוחס לדנילוביץ' עצמו והפרסומים כורכים את שמו של דנילוביץ' בפרויקטים ומיזמים אלו באופן ישיר.
הוועדה התבקשה להורות על "צו עשה" להסרת הפרסומים האמורים וכלל שלטי החוצות הפזורים ברחבי העיר בהם מפורסמים תמונתו או שמו של דנילוביץ'. פיינבלום מבקש גם לחייב את דנילוביץ' בהוצאות העתירה ובשכר הטרחה.
ממטה הבחירות של רשימתו של דנילוביץ', "דרך חדשה", נמסר: ״מעבר להיותה של העתירה חסרת בסיס ומעבר לפגמים המהותיים וחוסר תום הלב שבהגשתה, מדובר בפניה קנטרנית, שכל מטרתה להסיט את סדר היום הציבורי של מערכת הבחירות מדיון בנושאים חשובים וענייניים לעתיד העיר באר שבע לניסיון לגרוף לייקים ברשתות החברתיות. באורח לא מפתיע ולא רציני העתירה לא הועברה אלינו אלא רק לאמצעי התקשורת. לכשנקבלה נעביר התייחסותנו".