אמא עסוקה עפרי דמרי־עייאש (6) נהנית לראות את התמונות של אמה מתנוססות על שלטי חוצות ומבינה שבימים אלה הבית מלא בגלל הפעילות במערכת הבחירות.
8 צפייה בגלריה
רונית ועפרי דמרי־עייאש. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
רונית ועפרי דמרי־עייאש. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
רונית ועפרי דמרי־עייאש. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
עיסוק: תלמידת כיתה א'. הבת של: רונית דמרי־עייאש שמתמודדת על ראשות מועצת להבים. מה את חושבת על ההתמודדות של אמא? "שרואים את התמונות של אמא בכל מקום והתמונה שלה הכי יפה, וכל החברים שלי אוהבים את זה". האם האווירה בבית השתנתה בתקופת הבחירות? "אמא שלי הפכה להיות עסוקה עוד יותר. באים הרבה מאוד אנשים לבית ואמא הולכת בכל ערב לדבר עם אנשים בבית אחר". מה לדעתך הסיכויים שלה להיבחר? "אמא שלי הכי טובה".
הדלת פתוחה לכולם הדר שקד (15) מספרת בגאווה כי אמה חדווה משמשת אוזן קשבת לתושבים לא רק בזמן בחירות.
8 צפייה בגלריה
חדווה והדר שקד. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
חדווה והדר שקד. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
חדווה והדר שקד. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
עיסוק: תלמידת כיתה י'. הבת של: חדווה שקד המתמודדת לראשות מועצת מיתר. מה את חושבת על ההתמודדות של אמא? "אני מאמינה מאוד בדרך שבה אמא שלי מובילה". האם האווירה בבית השתנתה בעקבות הבחירות? "הבית שלנו תמיד פתוח, לא רק בתקופת בחירות. תושבים מגיעים להתייעץ איתה ולקבל עזרה, לא משנה מתי ומה השעה, הדלת תמיד פתוחה. אין ספק כי היא המנהיגה של היישוב שבאה לשרת את תושבי היישוב ולדאוג לפתח אותו". מה לדעתך הסיכויים שלה להיבחר? "כל החברים שלי וההורים שלהם מאמינים שחדווה תכניס למיתר אנרגיות ורוח חדשה שעוד לא היו פה".
בחירות סביב השעון תושבים מכל שכבות האוכלוסייה פוקדים את סלון הבית של גיא שטרית (25) ומביעים תמיכה באביה שלומי.
8 צפייה בגלריה
שלומי וגיא שטרית. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
שלומי וגיא שטרית. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
שלומי וגיא שטרית. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
עיסוק: סטודנטית שנה ד' להנדסת מערכות מידע באוניברסיטת בן גוריון. הבת של: שלומי שטרית המתמודד לראשות מועצת להבים. מה את חושבת על ההתמודדות של אביך? "אני רואה את הפגישות הרבות של אבא שלי עם התושבים בלהבים, עם חברי כנסת ושרים ומתרשמת מהנחישות של אבא להשיג תקציבים למען פיתוח הישוב בכל התחומים. אני ממש גאה באבא שלי על פעילותו למען הציבור כאן". האם האווירה בבית השתנתה בעקבות הבחירות? "בהחלט. מגיעים תושבים כמעט בכל שעות היממה, כדי להתנדב במטה של אבא. מרגש לראות מנכ"ל של מפעל לשעבר, שבכל שעה פנויה מגיע כדי להתנדב אצלנו. מגיעים נציגי צעירים, דור הביניים, אזרחים ותיקים, וכולם למען שלומי. הדלת אינה נסגרת ושכחנו את הימים, שבהם היינו יכולים לדבר, רק בני המשפחה. הכל סביב הבחירות והסלון חבר למטה בגינה: פעילות בחירות סביב השעון". מה לדעתך הסיכויים שלו להיבחר? "אנחנו אנשים אופטימיים ומייחלים לזכייתו במקום הראשון. אבא דחה הרבה הצעות לתרומות כי הוא פועל על פי חוק הבחירות. אנחנו אוהבים אותו ומפרגנים לו בבית".
ילדה גאה שילב דנינו (19) מאמינה ביכולתו של אביה איציק להוביל את אופקים למחוזות חדשים.
8 צפייה בגלריה
איציק ושילב דנינו. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
איציק ושילב דנינו. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
איציק ושילב דנינו. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
עיסוק: לאחר שנת שירות במרכז מעשה בגרעין יחד למען הנוער בנתניה. עומדת לפני גיוס ופעילה בימים אלה במטה הבחירות של אביה ורשימתו 'מחל'. הבת של: איציק דנינו, ראש עיריית אופקים, המתמודד לקדנציה שנייה. מה את חושבת על ההתמודדות של אביך? "לדעתי אין ראוי יותר מאבי לכהן כראש העירייה, חייבים לתת לו את הכוח להמשיך ולהוביל את אופקים למחוזות חדשים. כצעירה בעיר, אני וחבריי רואים את השינוי המהותי שחל בעיר בחמש השנים האחרונות. אני גאה באבי וגאה להיות תושבת אופקים". האם האווירה בבית השתנתה בעקבות הבחירות? "כמובן שרוב היום אנו עסוקים בעבודה במטה הבחירות יחד עם אבי. בעיקר מחבקים ומחזקים את ידו. הצלחתו חשובה לנו כמשפחה". מה לדעתך הסיכויים שלו להיבחר? "סיכויים טובים, התושבים מעריכים מאוד את העשייה שלו בחמש השנים האחרונות ורואים את השינוי הגדול שחל בעיר. יש לו, ללא ספק, תמיכה רחבה מאוד. אני מאחלת לו הצלחה רבה ומשוכנעת שימשיך להוביל את העיר להצלחה גדולה ועשייה משמעותית".
ישמור על הכיסא? יעל בן חמו (11) סמוכה ובטוחה כי אביה ניסן יזכה באמון הציבור בערד בשנית ‰ "הוא עשה הרבה דברים בזמן קצר".
8 צפייה בגלריה
ניסן ויעל בן חמו. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
ניסן ויעל בן חמו. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
ניסן ויעל בן חמו. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
עיסוק: תלמידה בכיתה ו' בבית ספר יסודי. הבת של: עו"ד ניסן בן חמו המתמודד לקדנציה שנייה לראשות עיריית ערד. מה את חושבת על ההתמודדות של אבא? "אני חושבת שממש כיף שהוא מתמודד כי הוא שמח לעשות את העבודה הזאת, ואם שמח לו לעשות אותה, אז העיר מתפתחת יותר ויותר". האם האווירה בבית השתנתה בתקופת הבחירות? "האווירה השתנתה במקצת, מפני שבזמן הבחירות הוא עסוק עם הבוחרים, הוא צריך לבלות זמן רב במטה ולראות אנשים". מה לדעתך הסיכויים שלו להיבחר? "אני מאוד בטוחה שהוא ייבחר מפני שהוא עשה הרבה דברים בזמן קצר".
"אסור להיות שאננים" נעמה דהן־ביטון (32) מספרת כי אביה בני לא נח על זרי הדפנה ופועל כדי לשמור על כיסא ראש העירייה בדימונה ולהשיג קואליציה יציבה.
8 צפייה בגלריה
בני ביטון ונעמה דהן-ביטון. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
בני ביטון ונעמה דהן-ביטון. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
בני ביטון ונעמה דהן-ביטון. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
עיסוק: עורכת דין ותואר שני במשפטים, נשואה ליהונתן דהן, אמא לאיתי ואורי. נמצאת בחופשת לידה, מרבה באחרונה לתמוך באביה. "קיבלנו אני ובעלי החלטה חשובה לעתיד משפחתנו לרכישת דירה דווקא בדימונה, למרות שבעלי הוא בכלל תושב ארה"ב שעשה עליה לארץ, דווקא לעיר הדרומית עם אווירה כפרית ושקטה". הבת של: בני ביטון, ראש עיריית דימונה המתמודד לקדנציה שנייה. מה את חושבת על ההתמודדות של אבא? "ההתמודדות של אבא היא מאוד טבעית ומתבקשת. אבא נמצא בפעילות ציבורית מאז 1988, פעילות שהחלה במטה הליכוד, נמשכה בתפקידיו כעוזר ראש העירייה, מנהל אגף שפ"ע בעירייה וסגן ראש העירייה". "בצניעות, אם היו אומרים לתושבי דימונה מה יהיו הישגיו של אבי בקדנציה אחת, אף אחד לא היה מאמין, כי מה שאבא עשה לדימונה בקדנציה אחת, פשוט לא נתפס ושובר שיאים בעולם המוניציפלי. לכן אך טבעי הוא שאבי ימשיך לעוד שתי קדנציות לפחות, למען תושבי דימונה שסופסוף יש להם ראש עירייה שהפך את דימונה לבירת הנגב המזרחי באופן הכי מעשי". האם האווירה בבית השתנתה בתקופת הבחירות? "מאז ומעולם אבא עשה הכל כדי לא להכניס את הפוליטיקה הביתה, ואת השבתות והחגים הוא הקדיש אך ורק למשפחה בלבד. זה אנחנו שמאוד תומכים ועוזרים ככל יכולתנו, למען העיר שבה נולדנו, גדלנו ואליה חזרנו אחרי הצבא והלימודים". מה לדעתך הסיכויים שלו להיבחר? "סיכוייו של אבא הם גדולים, אבל אבא פועל יותר למען הרשימה שלו, כדי שכמה שיותר חברים ייבחרו למועצה. לגביו הוא רגוע, מה גם שהסקרים מנבאים לו ניצחון מוחץ. אבל בואו לא נטעה, אסור לנו לנוח על זרי הדפנה ואסור להיות שאננים, ולכן אבא והאנשים הנפלאים שלצדו עובדים סביב השעון 24/6, כי שבת זה יום המנוחה ויום המשפחה".
הולך עד הסוף אדיב סבגי (27) ובני משפחתו נתנו לאביהם את ברכת הדרך למירוץ לראשות עיריית אופקים.
8 צפייה בגלריה
גדעון ואדיב סבגי. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
גדעון ואדיב סבגי. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
גדעון ואדיב סבגי. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
עיסוק: בעלים ומנכ"ל 'שיווק־כל' באופקים, נשוי לעמית, סטודנטית להנדסה. הבן של: גדעון סבגי המתמודד לראשות עיריית אופקים. מה אתה חושב על ההתמודדות של אבא? "אבא התייעץ איתי ראשון לפני כולם בנוגע להתמודדות שלו. כמובן שהבעתי את תמיכתי ואני סבור שאין ראוי ממנו לקחת את העיר ולהצעיד אותה קדימה. מזה זמן רב שאבא אינו יכול להסתיר את דאגתו לעתידה של העיר. יש בו רצון עז לנצח כדי לזכות בהזדמנות לשנות את המציאות באופקים". "כמובן שכל בני המשפחה התגייסו למערכת הבחירות הזו באותה מידה שהוא היה מתגייס עבור כל חלום של כל אחד מאיתנו". האם האווירה השתנתה בתקופת הבחירות? "לאבא היה חשוב שתהיה זו החלטה משותפת של כל המשפחה. זה לא סתם עוד תפקיד או עוד עסק. מדובר בניהול עיר, תפקיד שדורש טוטאליות. אבא שלי הוא אדם טוטאלי, הוא הולך עד הסוף ומבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר. העיר תקבל ראש עירייה מקצוען ומנוסה, ולנו יהיה קצת פחות זמן אבא, אבל כולנו נחיה עם זה כי המטרה היא נעלה בעיני כולנו". מה לדעתך הסיכויים שלו להיבחר? "הסיכוי לנצח הוא גבוה. אבא מקבל תמיכה עצומה מצד התושבים והציבור בעיר, מכל הקהילות והמגזרים. אנו רואים את זה בכל יום, בחנות ובכל מקום שבו אנו מסתובבים בעיר. אין כמעט איש באופקים שלא מכיר אותו, את יכולותיו ואת איכויותיו. אנשים פשוט עוצרים אותנו ברחוב ואומרים לי שהם מאמינים באבא בעיניים עצומות, וכבר יכולים לחוש את השינוי בפתח".
מושיט יד לעזרה צופית ינאי (37) מספרת כי מאז ומתמיד אביה משה רגיש למצוקות התושבים ומסייע להם מול הרשויות.
8 צפייה בגלריה
משה וצופית ינאי. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
משה וצופית ינאי. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
משה וצופית ינאי. צילום פרטי (גיליון 05.10.18)
עיסוק: בעלת משרד עורכי דין בעיר העתיקה. הבת של: משה ינאי המתמודד לראשות עיריית באר שבע. מה את חושבת על ההתמודדות של אבא? "אני מאמינה באבי כאיש של עשייה ונתינה אינסופית, רואה בו אדם בעל תודעה ציבורית חזקה הרואה לנגד עיניו את טובתם של כלל התושבים ורגיש למצוקות ולעוולות הנגרמות לא פעם על ידי הממסד". "משרדו של אבי היה מאז ומעולם ועל אחת כמה וכמה מאז היותו איש ציבור, כמוקד עלייה לרגל לדורשים סיוע או עזרה מול הרשויות או בכלל, והוא עושה זאת בלב שלם ובאמונה חזקה. אני מאמינה שאבי יכול להביא לשינויים מהותיים ומשמעותיים בעיר הן בשכונות הוותיקות, כפי שעשה בהיותו מחזיק תיק שיקום שכונות שהוזנחו מאז, הן לעסקים והן לתושבים בכלל". האם האווירה השתנתה בתקופת הבחירות? "אבא הוא איש משפחה והמשפחה תמיד נמצאת במקום הראשון. כשהוא בבית עם כולנו ובמיוחד עם כל שמונת נכדיו, הוא משתטה איתם כמו ילד ואלו מבחינתו רגעי האושר הגדולים ביותר". מה לדעתך הסיכויים שלו להיבחר? "אנחנו משפחה מאוד מגובשת ותומכת, וגם כאן המשפחה היא חלק בלתי נפרד מתהליך הבחירות, ותומכים בו בכל צעד והחלטה ואין לנו ספק כי הוא יצליח בדרכו".