בעלי עסקים בבאר- שבע יתכנסו בימים הקרובים ויחליטו במי לתמוך לראשות העירייה ולמועצה. יו"ר עמותת 'צדק לעסקים', איציק זילברמן, אמר למיינט באר שבע: "אנחנו לא מונחים בכיס של אף מועמד, נתמוך רק במי שישכנע אותנו כי הוא רציני בכוונותיו לסייע לבעלי עסקים שנאנקים תחת עול המיסים הכבד".
על פי עמותת 'צדק לעסקים' ישנם בבירת הנגב כ 12 אלף עסקים כאשר בממוצע שמונה עובדים בכל עסק. עיקר העסקים מרוכזים באזורי מסחר ותעשייה והשאר פזורים בתוך השכונות ברחבי העיר. "הגיע הזמן שניקח את גורלנו בידינו ונפעל יחד כדי להוציא מהבוץ המון עסקים שנקלעו לקשיים ובקושי יכולים לתפקד", אומר זילברמן.
הנהלת העמותה תתכנס בקרוב כדי להכריע בסוגיה במי יתמכו בעלי העסקים בבחירות. עד אז תבקש מהמתמודדים הן למועצה והן לראשות העירייה, את המצע שלהם בנוגע לעסקים בעיר, שיכלול התחשבות במצבם הכלכלי תוך הקלות במיסים כגון: ביטול דו"חות חניה באזורי עסקים, הפחתות באגרות שילוט, הפחתות באגרות והיטלים ועוד.
"אנחנו כוח אלקטורלי משמעותי", אומר זילברמן, "העובדים שלנו יפעלו לפי ההנחיות שניתן להם, כי הם יודעים שזו גם הפרנסה שלהם, ובטח לא ירצו לפגוע בפרנסתם".