בשעה שהתאטראות עדיין סגורים בפרינג' באר שבע מרימים את הכפפה ויוצאים בסדרה של ארבע הצגות שיגיעו אליכם הביתה, באון-ליין, בעלות של 10 שקלים בלבד.
ההצגות מתמקדות בנקודת מבט נשית ונוצרו על ידי נשים. בין ההצגות: "פרחה שם יפה" קולאז' של שירה חברתית-פוליטית שנכתבה על ידי יוצרות ויוצרים שביקשו להשמיע את קולות הפריפריה במציאות המורכבת של מדינה שמבקשת להיות "יפת מראה ויפת עיניים"; "שריקה" תמי נולדה כבת יחידה לשני הורים ניצולי אושוויץ, אמה היתה מזכירתו של ד"ר מנגלה באושוויץ. תמי אמנם נולדה אחרי המלחמה, אך הזוועות שחוו הוריה, הטילו צל גדול על ילדותה ועל חייה. בגיל 45 תמי מגלה שהיא עוד לא הספיקה לחיות, לשמוח, לאהוב, להיות נאהבת;

1 צפייה בגלריה
חצאית כאן קודקוד
חצאית כאן קודקוד
חצאית כאן קודקוד
(צילום: רן עזרא)

"חצאית כאן קודקוד" קברט מוזיקלי המשתמש בשירי הלהקות הצבאיות ובמיני פזמוני הגיבוש שנוצרו להעלאת המורל, עובר דרך מסננת אישית של שלוש יוצרות המבקשות לחשוף את האופן בו עוצבו והתקבעו מערכות היחסים בין גברים לנשים; "המדריך לגידול ילד" הצגה העוסקת בהורות חדשה המתמודדת עם גידול ילד בעידן בו אין גבולות, לאפשרויות לשאלות ולתשובות.
על מנת לקבל את הלינק לצפייה יש להיכנס לאתר תיאטרון הפירנג' ולבצע רכישה. הלינק ישלח אליכם ביום המופע ויהיה זמין למשך 24 שעות.