זה הזמן להכין את הצלחות, המאזטים והאוזו כי הטברנה של ה'ג'מס' נפתחת. ליין ההופעות החיות שמתקיים מידי יום ראשון חוזר בגדול עם הופעה של הלהקה 'יאמאס'.
את ההרכב שמביא לבמות בישראל את המיטב של המוזיקה היוונית בשילוב גרוב ייחודי הקימו אורי שפי ואודי בן כנען שאמר: "אני מתרגש כל פעם מחדש לחזור ולהופיע בבאר שבע. אני גדלתי בבאר שבע עוד בימי השממה והתחושה הייתה שהעיר הולכת לצו הריסה בקצב מסחרר, אבל כל פעם שאני מגיע לעיר לבקר או להופיע, אני נדהם מהתנופה והחיים התוססים שיש כאן. בהחלט כיף להגיע לכאן".
1 צפייה בגלריה
להקת 'יאמאס'. אוהבים את באר שבע. צילום: רן בירן
להקת 'יאמאס'. אוהבים את באר שבע. צילום: רן בירן
להקת 'יאמאס'. אוהבים את באר שבע. צילום: רן בירן
הלהקה שחורשת בימים אלה את ישראל לאורכה ולרוחבה תגיע לפאב ה'ג'מס' בהרכב לא מלא. "ככל הנראה נגיע להופעה עם ארבעה נגנים ולא בהרכב של שישה, אבל אני יכול להבטיח שהאווירה תהיה בדיוק אותו הדבר. מבחינת התכנים בהופעה, אנחנו מנגנים שירים שאת חלק מהם הקהל הרחב מכיר וחלק לא. מה שהקהל מכיר זה את גרסאות המקור ל'אלינור', 'כמו שיכור' של זהר ארגוב, 'ניצוץ האהבה' של אהוד בנאי ודקלון ועוד שירים שאני לא אפרט כי אני רוצה שהקהל יגיע להופעה".
"במוזיקה היוונית יש משהו מאוד אמיתי וכואב, עד כדי שהקהל מצליח להתחבר למוזיקה גם אם הוא לא מבין את המילים", מסביר בן כנען. "הזמר שלנו, שיקו בכר, הוא חצי יווני בעצמו והוא שר ממש מהלב באופן יוצא דופן. כנגן שלמד לנגן גם סגנונות טורקיים והודים, אני נפעם לראות את שיקו על הבמה כל הופעה מחדש. אני יכול לשקוע בו במהלך הופעה ולהנות כאילו זו פעם ראשונה שאנחנו מופיעים ביחד".
יום ראשון (3.11). פתיחת דלתות בשעה 21:30. לרכישת כרטיסים: http://bit.ly/יאמאסבארשבע