1 צפייה בגלריה
להקת המחול קמע. צילום: ד"ר אבי לוסקי
להקת המחול קמע. צילום: ד"ר אבי לוסקי
להקת המחול קמע. צילום: ד"ר אבי לוסקי
להקת המחול "קמע" תארח באסרו חג שבועות הפנינג מחול חווייתי שיכלול מבחר סדנאות, מופעים ושיעורי מחול הפתוחים לקהל הרחב.
שיעורי המחול כוללים מחול מודרני עם המנהל האומנותי של להקת "קמע", תמיר גינץ, גאגא - שפת התנועה של אוהד נהרין מלהקת בת שבע, היפ־הופ עם טל אסרף, סדנאות ניאו־קלאסי עם יגור מנשיקוב, ובלט קלאסי עם ברנד בורגמאייר. כמו כן יהיו בהפנינג מפגש אומן ומופע של הכוריאוגרף הצעיר והמבטיח יגור מנשיקוב.
את ההפנינג יחתום המופע החדש של להקת "קמע" "יופי מטורף" שיוצג בהופעת סטודיו אינטימית ומיוחדת שתרמה הלהקה לטובת איסוף תרומות כדי לסייע לרקדן ולכוריאוגרף הבאר־שבעי ליאור לב שחלה בסרטן. כמו כן מוצעים למשתתפים שיעורי רפרטואר והתנסות בשפת להקת המחול "קמע" עם רקדני הלהקה.
ההפנינג הוא חלק מפרויקט "קמע" בהקהילה, פרויקט חניכה למצוינות שמובילה הלהקה לחשיפת בני הנוער הרוקדים במרכזי המחול בעיר למחול אומנותי ולמקצועיות. הפרויקט מתקיים זו השנה השישית בתמיכת עיריית באר־שבע ו'אדמה - מכתשים אגן'.
מנהל הלהקה, תמיר גינץ, אמר כי "אנחנו מזמינים את שוחרי המחול בבאר־שבע, בנגב ובכל הארץ, ובכל גיל, לחוות יום מלא בתנועה והנאה, להיות שותפים לעשייה שלנו ולחוות את המחול ברבדים שונים וסגנונות שונים. זו הזדמנות נדירה גם להתנסות וגם לצפות".
מתי? יום שני 10.06, בשעות 20:00-11:30. איפה? בית להקת המחול קמע, דרך השלום 13, באר־שבע. פרטים והרשמה בטלפון: 08-6231521 או באתר www.kameadance.com
כל הפעילות מגיל 14 ומעלה. לשיעורי מחול מודרני ורפרטואר קמע דרושה הכשרה במחול של שנתיים לפחות.