1 צפייה בגלריה
שיר גולדברג. צילום: יעל אילן
שיר גולדברג. צילום: יעל אילן
שיר גולדברג. צילום: יעל אילן
תיאטרון באר שבע בחר בשיר גולדברג כמנהלת האמנותית הבאה. שיר גולדברג תחליף בתפקידה את המנהל האמנותי הקודם רפי ניב, שסיים את תפקידו בתיאטרון לא מכבר, והיא תיכנס אליו באופן רשמי כבר בראשית חודש מרץ 2019. כזכור, גולדברג החלה לאחרונה לכהן גם כמנהלת פדגוגית-אמנותית של בית הספר למשחק על שם "גודמן".
שיר גולדברג, הנה במאית תיאטרון מוערכת ביותר, ונמנית על קבוצת הבמאים הצעירים הפעילים יותר כיום בארץ. מאחוריה כבר עשייה מגוונת והפקות רבות וטובות במספר תיאטראות רפרטואריים בישראל, לרבות בתיאטראות הבימה, הקאמרי והחאן הירושלמי.
מנכ"ל תיאטרון באר שבע אורן אהרוני, מסר: "רשימת המועמדים לתפקיד, הגם שלא כללה מועמדים רבים, היתה רשימה איכותית מאוד. יחד עם זאת, מצאה ההנהלה הציבורית בבחירה בשיר, את האיכויות המקצועיות הנדרשות והמתאימות לתיאטרון באר שבע בעת הזו. אנו סמוכים ובטוחים כי שיר תביא עימה לתפקיד את הערכים המוספים הנכונים, ותשתלב בצורה טובה בארגון. ההנהלה הציבורית של התיאטרון ואנוכי, כמו גם יתר בעלי התפקיד, לרבות השחקנים, היוצרים והעובדים, מאחלים לשיר הצלחה רבה עימנו, ונעשה הכל על מנת לסייע לה להצליח בתפקיד, כך שתיאטרון באר - שבע ימשיך להיות תיאטרון מוביל בישראל".