1 צפייה בגלריה
רפי ניב. צילום: ינאי יחיאל
רפי ניב. צילום: ינאי יחיאל
רפי ניב. צילום: ינאי יחיאל
הישארו מעודכנים בכל אירועי התרבות בבאר שבע: סוף דרמטי: אחרי 12 שנים רפי ניב עוזב את 'גודמן'. "לא יכול להבהיר על נסיבות הפרישה" נוגעים בכוכבים: אירועי שבוע החלל הישראלי בבאר שבע והנגב האחות הגדולה: מה קורה כשגולדה מאיר נכנסת לבית "האח הגדול"?
"הודעתי על סיום תפקידי ב'גודמן' וגם לא הייתי מעוניין להמשיך עונה נוספת בתיאטרון באר שבע", אמר השבוע רפי ניב ל"ידיעות הנגב".
"נראה לי נכון והוגן שמי שיסיים את העונה הנוכחית ויבנה למעשה את העונה הבאה יהיה מי שייכנס במקומי לתפקיד המנהל האמנותי של התיאטרון. אני סוגר את פרק באר שבע שלי ויוצא לאתגרים חדשים במרכז הארץ. אני מאחל הצלחה רבה למי שייכנס אחריי לתפקיד. זה בהחלט תפקיד מאתגר".
לאן פניך מועדות? "אני חוזר למרכז הארץ. בקרוב אתחיל חזרות במרכז ונענה לאתגרים חדשים. אני חוזר להיות חלק מצוות ההוראה של הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין ולביים בתיאטרון במרכז הארץ".
יש כבר משהו קונקרטי? "יש משהו קונקרטי, אבל אני מנוע מלפרט עד אשר החוזה לא ייחתם".
מתיאטרון באר שבע מסרו בתגובה: "רפי ניב, המנהל האמנותי של תיאטרון באר שבע, מסיים בימים אלה את תפקידו בתיאטרון. על פי תוכנית העבודה המקורית, רפי היה אמור לסיים את תפקידו בסוף העונה הנוכחית, אולם בחשיבה נוספת שנערכה, ועל מנת לאפשר למנהל האמנותי החדש שייבחר במקומו, לעצב ולבנות את הרפרטואר של התיאטרון לעונה הבאה 2019/2020 על פי תפיסתו, נושא חשוב מאוד שאמור להיות מטופל כבר בימים אלה, הוחלט שנכון יותר יהיה שלא להמתין לסוף העונה הנוכחית ולקיים את החילוף כבר בשלב הזה".
"תיאטרון באר שבע, ואנו משוכנעים שגם הקהל הרחב, מודים לרפי על כל שנות עבודתו במוסד ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".
עוד נמסר מהתיאטרון בתגובה לפניית "ידיעות הנגב" כי במהלך התקופה הקרובה תחליט ההנהלה הציבורית של התיאטרון ביחד עם מנכ"ל התיאטרון, אורן אהרוני, על המתווה לבחירת המנהל האמנותי הבא.