תיאטרון באר שבע העלה בפרמיירה חגיגית את ההצגה "לא משלנו" מאת רן דברת ובבימויו של רועי שגב, ואולם המשכן היה מלא בקהל רב, ובהם חברים רבים מאגודת ידידי התיאטרון.
את הקהל קיבלו בחמימות כמו תמיד מנכ"ל התיאטרון, שמוליק יפרח, ויו"ר עמותת הידידים, עליזה מנור, שרק חזרה מטיול תרבות בלונדון שארגנה לחברי האגודה, והמנהלת האמנותית שיר גולדברג. בין המכובדים נראו ראש העירייה, רוביק דנילוביץ', שהגיע בלוק ספורטיבי והצטלם עם כל מי שרק ביקש בסבלנות רבה, סגניתו ד"ר חפצי זוהר, מנכ"ל חברת "כיוונים" שלומי נומה, מנכ"ל המשכן לאומנויות הבמה וראש מינהל תרבות, יאיר נגיד, מלווה באשתו מירב, מנהל המחלקה לתרבות ואמנות בעירייה, אורי ינון, ואשתו דנה, המנהלת המיתולוגית גילה בלאיש, יועץ התקשורת דביר אסולין שזה מכבר חזר לארץ אחרי שנים בתפוח הגדול והחליף חוויות עם בני הזוג נגיד שגם נפגשו איתו שם באחד מביקוריהם, ראש מועצת להבים, יוסי ניסן, טלי חדד, מנכ"לית 'חסין אש', אמנון ועדנה אלתר, גבי ואבלין נגר, כוכי ומאיר אלימלך, עינב וג'ו ברגל, ועוד.
3 צפייה בגלריה
עמרני, יפרח וידידי התיאטרון
עמרני, יפרח וידידי התיאטרון
עמרני, יפרח וידידי התיאטרון
(צילום: נדב מיטלברג)

3 צפייה בגלריה
דנילוביץ' וחדד. התמנגלו
דנילוביץ' וחדד. התמנגלו
דנילוביץ' וחדד. התמנגלו
(צילום: נדב מיטלברג)
קצת לפני שהחלה ההצגה הזמין יפרח את אלי מלול, מי שכיהן כסמנכ"ל המשכן לאומנויות הבמה ופרש בימים אלה, והעניק לו פרחים ותשורה, והודה לו על פעילותו הרחבה למען התרבות בעיר בכלל ולתיאטרון. מלול התרגש, הודה מאוד לכולם ושיבח את יפרח ואת התיאטרון שלדבריו הוא אחד מעמודי התווך של העיר.
קאסט השחקנים הורכב מגבי עמרני, מוטי גלעדי, דינה לימון, אבי פניני, שמעון כהן, אורה מאירסון, אורן כהן הבאר־שבעי, נעם ברמט, טל רוגצ'וב, ודני רועי שפירא, גם הוא באר־שבעי ותיק, ששיחק מספר דמויות והיה אחת ההפתעות של ההצגה.
גבי עמרני ששיחק את סעדיה צברי שחייו עוברים טלטלה מרגע שהוא מקבל הזדמנות להיות מוצג בסרט כגיבור הפלמ"ח (למרות שלא שירת בפלמ"ח) בתמורה לתשלום בסך 60 אלף שקל שיישלם, לא מצליח לשקר ששירת בפלמ"ח, ומכאן המחזה הופך ליותר ויותר מצחיק ומאתגר.

3 צפייה בגלריה
יפרח, גולדברג ואורחים
יפרח, גולדברג ואורחים
יפרח, גולדברג ואורחים
(צילום: נדב מיטלברג)
בסופו של ערב מלא בהומור וצחוק מתגלגל יצאו השחקנים לאכסדרה והתמנגלו עם הקהל. בין המחבקים נראתה גם אסתר, אמו של השחקן אורן כהן (ששיחק את ניסים צברי), שנפגשה עם עמרני ששיחק בהצגה את אביו של אורן כהן, שכמובן התרגש מהצילום המשותף ואמר בבדיחות "כשהאבא הבימתי והאמא הביולגית נפגשים, סוף סוף היא יותר גבוהה ממישהו".