"שפת אם" היא תערוכת עבודות אומנות ייחודית המתמקדת בריבוי המשמעויות, הפרשנויות והתובנות הנובעות ממושג זה. מדובר בתערוכה ראשונה במסגרת פרויקט "שנקר על גלגלים" - יוזמה משותפת בין פרויקט תקווה ישראלית, דקנאט הסטודנטים, הפקולטה לעיצוב ומרכז "מען" לשילוב סטודנטיות וסטודנטים מהחברה הערבית בשנקר.

2 צפייה בגלריה
עבודה של גלעד בר
עבודה של גלעד בר
עבודה של גלעד בר
(צילום: גלעד בר)

מטרת הפרויקט הינה לשתף את העשייה הנעשית בשנקר לקהלים חדשים ומגוונים, על ידי תערוכה נודדת. העבודות המוצגות בתערוכה הן עבודות של בוגרות ובוגרי שנקר, אשר דנות כל אחת בדרכה בנושא ומשקפות את העשייה של שנקר כאקדמיה מובילה להנדסה, עיצוב ואמנות.

2 צפייה בגלריה
עבודה של אור פז
עבודה של אור פז
עבודה של אור פז
(צילום: אור פז)

במכללת שנקר-הנדסה עיצוב ואמנות ציינו: אנו מתכבדים להתארח בבאר שבע ולחנוך בבית האמנים בנגב את התערוכה הראשונה של הפרויקט. בית האמנים בנגב הוא מרכז אמנות ותרבות הממוקם בעיר העתיקה בבאר שבע ומופעל בהתנדבות על ידי עמותת "היוצרים בנגב" בשיתוף מנהל התרבות בחברת כיוונים - החברה העירונית לתרבות הפנאי בבאר שבע. לצד העבודות משנקר, יוצגו בתערוכה גם עבודות של אמנים ואמניות מבית האמנים".
התערוכה תוצג עד ה- 5.9.20. בית האמנים, באר שבע. שעות פתיחה: שני ,שלישי, חמישי : 10:00 - 17:00, יום רביעי 14:00 - 18:00, יום שישי, שבת 10:00 - 13:00.