מקרה מוות נוסף בבית האבות משען: זמירה ארצי בת ה- 82 נפטרה אתמול (שלישי) בערב בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה. היא אושפזה במחלקת הקורונה ב- 28 במרץ, אך מצבה המשיך להידרדר. היא הותירה אחריה 3 ילדים ו- 9 נכדים.
מותה של זמירה העלה את מספר הקורבנות מנגיף הקורונה בבית האבות "משען" ל -14.
1 צפייה בגלריה
זמירה ארצי ז"ל
זמירה ארצי ז"ל
זמירה ארצי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה, מתוך ynet)
מצבה של זמירה, ילידת הארץ שהתגוררה בבאר שבע 53 שנים, החמיר בתוך 24 שעות, כפי שמספר בנה עופר בשיחה עם מיינט באר-שבע. "יום לפני שאמא אושפזה, כלומר ב- 27 למרץ, התקשרתי למחלקה ושוחחתי עם העובדת הסוציאלית. נאמר לי שהכל בסדר והיא מרגישה בסדר. למחרת היא כבר היתה שקועה בעצמה והיתה אפטית. אמא יקרה לכולנו, היא תחסר לנו מאוד".
על המצב במשען אומר עופר: "אנחנו ניזונים כמו כולם על מה שנכתב על משען. הביקור האחרון של היה ב- 7 למרץ, ואחר כך ב- 11 למרץ. לאחר מכך אסרו עלינו להגיע למשען עקב הבידוד".
עופר מבקש להעביר את תודתו לבית החולים סורוקה. "אני רוצה לציין את הצוות הרפואי במחלקת הקורונה. הם טיפלו באמא במסירות, שמרו על קשר איתי והעבירו מידע. היחס הוא משהו נדיר ועל זה אני ומשפחתי מודים".
ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים וביחידה לטיפול נמרץ היעודיות לחולי קורונה בסורוקה, מאושפזים כעת עוד 8 מטופלים: 2 במצב קשה, 4 במצב בינוני ושניים במצב קל.
מנתוני משרד הבריאות שפורסמו אתמול, עולה כי 146 מתושבי העיר התגלו כחולים בקורונה. 26 תושבים החלימו עד כה מהמחלה. 174 תושבים שוהים בעת הזו בבידוד בביתם.
יהי זכרה ברוך.