"ההצגה חייבת להימשך", אומרת הקלישאה, ואכן, על אף אווירת הבהלה סביב הקורונה, חגיגות פורים התקיימו היום (ג') בבאר-שבע במספר מוקדים, אולם במתכונת מצומצמת בהשוואה לשנים עברו.
1 צפייה בגלריה
אירועי היום בבאר שבע
אירועי היום בבאר שבע
אירועי היום בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
תהלוכות גדולות של עדלאידע לא ראינו, אך כן ראינו ילדים מחופשים באווירה פורימית מוגבלת בליווי אמנים מקומיים. בפארק 'הסופרים' התקבצו כמה מאות בודדות של הורים וילדים שהשתתפו בשירה וריקודים על במה שהורכבה במרכז הפארק.
"בלתי אפשרי לכלוא את הילדים כל היום בבית", מספרת אירית מזרחי, שהגיעה יחד עם שתי בנותיה הקטנות לחגוג, "ניצלתי את החופשה שלי מהעבודה כדי להתאוורר עם הילדים למרות החששות".
(צילום: הרצל יוסף)
בקצה השני של הפארק התקיימו פעילויות וסדנאות והילדים ממש מאושרים, חלק אחר העדיפו את מתקני המשחקים הסמוכים. במתנ"ס 'רמות ספורטיב' התקיימה תהלוכה של תחפושות ולאחריה הילדים השתתפו בפעילויות ומשחקים. ההורים תפסו פינה בצד ושוחחו ביניהם, ולא קשה לנחש על מה הם שוחחו, "תשמע, זה מפחיד", מספרת חנה ביטון, על נגיף הקורונה שפרץ לפתע ושיבש את כל סדר היום.
חנה ביטון, מודה, "ברור שישנם חששות, אנחנו צמודים כל הזמן לחדשות ובהחלט עוקבים בדאגה, אבל מצד אסור לשקוע במרה שחורה ולא לזרוע פאניקה מיותרת".
מנגד, אירוע שתוכנן היום (ג') במתחם אנילביץ' בוטל וזאת מחשש לשלומם של המשתתפים הרבים, למרות שעל פי הנחיות משרד הבריאות היה אפשר לקיים את האירוע.