1 צפייה בגלריה
מרכז הנגב | צילום הדמייה: 3dvision
מרכז הנגב | צילום הדמייה: 3dvision
מרכז הנגב | צילום הדמייה: 3dvision
מתחם המגורים והעסקים החדש שיוקם בשדרות רגר בבאר שבע מתקדם לקראת פתיחה ויוסק במהלך 2020. בחברת 'אזורים' המקימה את המרכז מדווחים השבוע על 4 רשתות גדולות שכבר הודיעו שיפתחו בו סניפים.
הרשתות שכבר ייפתחו חנויות במרכז הן רשת סופר-פארם שתשכור במתחם שטח של כ- 400 מ"ר, רשת חנויות הפרחים והמתנות zer4u שתשכור חנות בשטח של כ-137 מ"ר, רשת הכריכים ניו דלי שתשכור שטח של כ 100 מ"ר, וגלידה גולדה – רשת גלידריות מצליחה בפריסה ארצית שצפויה להשיק סניף שני בבאר-שבע, ושכרה שטח של כ 115 מ"ר במתחם ובית מאפה. רשתות נוספות נמצאות בתהליכי מו"מ.
המתחם המסחרי בפרויקט "הבלוק" כולל 1800 מ"ר וחניה תת קרקעית נפרדת עבור לקוחות המתחם המסחרי, והוא צפוי להיות מושק במהלך 2020.
"הבלוק" הוא מהפרויקטים היחידים באזור בבנייה מודרנית, הבנויים כמתחם הכולל עירוב שימושים של מגורים ומסחר ובנייה נמוכה יחסית של 8-9 קומות. מעבר לשטחי המסחר, הפרויקט מורכב מתמהיל מגוון שכולל דירות במגוון גדלים, לאחרונה נמכרה בפרויקט דירת פנטהאוז במחיר של 2.2 מיליון שקלים. בימים אלה נמכרות הדירות האחרונות בפרויקט.
מנהל תחום הנדל"ן המניב ב "אזורים" דן מור:"המיקום המרכזי של הפרויקט, יחד עם תכנון ייחודי ומזמין של האזור המסחרי באופן שלא נראה עד כה באזור באר שבע, יוצרים אטרקטיביות גדולה וכתוצאה מכך גם התעניינות רבה מצד בעלי עסקים. אנו מברכים על העסקאות שנחתמו וממשיכים לפעול בכדי ליצור תמהיל עסקים מתאים במתחם הבלוק".