הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, באמצעות מעוף, מערך השטח שלה, לוקחת חלק בשבוע היזמות הבינלאומי ומציעה לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים לקחת חלק במגוון אירועים והרצאות בכל רחבי הארץ בנושאי יזמות ושיווק לעסקים. אירועי שבוע היזמות הבינלאומי מתקיימים בין התאריכים 17-24 לנובמבר 2019 בסימן "כלים לשיווק עסקי". ההשתתפות בהרצאות הינה ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש ומספר המקומות בכל אירוע מוגבל. במסגרת ההרצאות יזמים, בעלי עסקים, עצמאיים והציבור הרחב יקבלו כלים וטיפים כיצד לשווק נכון את העסק, באילו כלים ולאילו קהלי יעד וכן הרצאות שיסייעו להם לקדם את הפעילות העסקית.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
רן קויתי מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה: "אנו גאים להוביל גם השנה את שבוע היזמות הבינלאומי בישראל ולהעניק מגוון הרצאות ללא עלות ליזמים, סטארטאפיסטים ובעלי העסקים הקטנים והבינוניים. השנה נעסוק בכלים לשיווק העסק. שיווק הוא כלי הכרחי להצלחתו של כל עסק כדרך להרחיב את קהל הלקוחות ולקדם מוצרים, שירותים וסחורות. אנו קוראים לבעלי העסקים להירשם לאירועים ולרכוש כלים חשובים שיסייעו לעסק שלהם להתפתח"..
בבאר שבע תוכלו לגלות איך עושים כסף באמזון ואיך מקימים עסק ריווחי מהבית. 21.11.2019, בשעה 17:00. סניף מעוף באר שבע.
להרשמה לאירועי חודש היזמות של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף ומידע על פריסת האירועים ברחבי הארץ לחצו כאן. ההשתתפות ללא תשלום אך יש להירשם מראש.