קצת נוצץ בעיניים: האולם החדש והמתקדם ביותר של "מרצדס" בישראל נחנך בימים אלה בבאר-שבע.
1 צפייה בגלריה
האולם החדש בעיר. צילום: יח"צ
האולם החדש בעיר. צילום: יח"צ
האולם החדש בעיר. צילום: יח"צ
אולם התצוגה, הממוקם ברחוב רוטשילד שבמרכז העיר, משתרע על שטח כולל של כ- 1,000 מ"ר והוא עוצב על ידי משרד מרש אדריכלים מבאר-שבע ומשרד פרי דוידוביץ' מתל-אביב, בניהולו של עופר בן ארי, מנהל הפרויקט מטעם חברת "כלמוביל", יבואנית "מרצדס" לישראל.
"העיצוב", ציין האדריכל רם מרש, "הינו על פי אמות מידה וסגנון בינלאומיים של מרצדס, המבוסס מצד אחד על יצירת אווירת יוקרה ומאידך על פשטות שנותנת כבוד ראוי לרכבים המוצגים באולם".
את האולם החדש ינהל מאור בנאנו, אשר שימש בעבר מנהל לקוחות אסטרטגיים ובשנה האחרונה מנהל את אזור דרום וירושלים בחברת "מרצדס".
מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של "כלמוביל", אריאל פינטו, ציין, כי "פתיחת אולם התצוגה החדש של 'כלמוביל מרצדס' בבאר-שבע מציגה לראשונה בישראל את תפיסת היצרן בכל הקשור לחוויית לקוח עתידית ומהווה נקודת ציון משמעותית.
"מדובר בחלק מאסטרטגיה כוללת של מרצדס השמה את הלקוח במרכז תוך התמקדות מלאה בצרכיו. באזור הדרום נמצא מספר רב של לקוחות מבוססים ופוטנציאל לא ממומש למותג. לכן הענקת חוויית לקוח נכונה בסטנדרט בינלאומי הינה הכרחית, הן לשימורם וצמיחתם במותג והן לגיוס לקוחות חדשים בדרום. כתושב הדרום מדובר בגאווה אישית עבורי".