לרגל ועידת העסקים הקטנים של ידיעות תקשורת, משתף מתי יהב סמנכ"ל שיווק גלובלי של סודהסטרים בסודות מאחורי מחלקת השיווק המצליחה שהוא עומד בראשה שהיא בית גידול של תוכן ופרסומות מהטובות בעולם.
"סודהסטרים לא עובדת במודל הקלאסי עם משרדי הפרסום. אנחנו מאמינים שהיצירתיות חייבת לבוא מתוך הבית, מהאנשים שמסתובבים במסדרונות, מכירים את הצרכנים ונושמים את המותג. הצוות שלנו כל יום מחפש איך להמציא את עצמו מחדש, לרגש ולהפתיע את הצרכנים, ובעיקר להוסיף לבועות שלנו כיף. לכן, כשדניאל הציע למנות את מנהל הקראייטיב שלנו, איתי ביכלר ל"מנהל קראיטייב ושגעון (crazyiness)" הבנו שזה הדבר הטבעי לעשות. בזכות האומץ של דניאל, העברנו מסר לכל החברה ולשווקים שלנו בכל העולם ששיגעון ואומץ עסקי אצלנו זה יתרון המוערך על ידי ההנהלה ולא שם גנאי. ככה נוצרה אוירה שגם לקמפיין גיוס כח אדם, מכניסים טירוף והופכים אותו למוצר פרסומי לכל דבר".
2 צפייה בגלריה
מתי יהב, סמנכ"ל שיווק גלובלי סודהסטרים
מתי יהב, סמנכ"ל שיווק גלובלי סודהסטרים
מתי יהב, סמנכ"ל שיווק גלובלי סודהסטרים
בוועידה, שתתקיים בימים חמישי-שישי ושבת, 21-23 בפברואר, יחשוף יהב לבעלי העסקים את הטיפים מאחורי הקלעים של השיווק החדשני של סודהסטרים, יספר על הקמפיינים הגדולים עליהם עובדת החברה שיסעירו את הרשתות החברתיות, ויסביר כיצד ניתן להפוך מוצר חדש או ותיק למותג בעל שם בינלאומי באמצעות כלי שיווק פשוטים. "שיווק חדשני הוא תפיסת חיים ולא תוצאה של תקציב או משאבים, החוכמה היא לא לחקות את סודהסטרים, או להשוות בין המוצרים, אלא לבלוט ולחדש בתוך הקטגוריה בה אתה מתחרה".
2 צפייה בגלריה
הוועידה השנתית לעסקים
הוועידה השנתית לעסקים
הוועידה השנתית לעסקים