פורסם לראשונה ב-ynet. כתבת: מירב קריסטל
עוד חנות לדקתלון בישראל: רשת ציוד הספורט והטיולים הודיעה היום (ראשון) שתפתח סניף בפרויקט ההרחבה של מרכז הקניות ביג בבאר שבע בשנת 2020. שטח החנות: 3,150 מ"ר.
1 צפייה בגלריה
חנות דקתלון בראשון לציון. צילום: צחי שדה
חנות דקתלון בראשון לציון. צילום: צחי שדה
חנות דקתלון בראשון לציון. צילום: צחי שדה
זוהי הסנונית הראשונה בתוכנית ההרחבה של ביג באר שבע - מרכז המתחרה בקניונים בעיר, אשר נחשבת לרוויה מבחינת מרכזי קניות. עם זאת, בביג טוענים שהמרכז, הכולל מתחמי מזון ובידור למשפחות וילדים, פורח - ומכאן ההרחבה.
"כולם ממהרים להרוג את הריטייל, אבל כשיש מרכז טוב שמנוהל טוב - אז יש לו ביקושים", אמר ל-ynet מנכ"ל מרכזי ביג, חי גאליס. לדבריו, "זה חלק מתוכנית ארוכת טווח שנמצאת בחיתוליה, בתיאום עם העירייה. תוגש תב"ע (תוכנית בניין עיר - מ.ק) רחבה שתהפוך את ביג באר שבע לסוג של מרכז לייף סטייל".
גאליס הוסיף כי המרכז "יהפוך מפאואר סנטר למרכז שמכיל עוד כ-20 אלף מ"ר מסחרי, כמו גם כ-1,000 יחידות דיור, חלקן עבור משפחות וחלקן יהיו דירות קטנות - אבל זה תהליך ארוך שייקח הרבה מאוד שנים. כרגע מרחיבים את המרכז, באופן שיתאים לתוכניות ארוכות הטווח האלה".
מחירים נוחים - מחסור במדפים הרשת מפעילה בישראל חנות אחת בלבד במתחם G בראשון לציון, וצפויה לפתוח חנויות נוספות גם במתחם ביג קריות, קניון G בכפר סבא ובמגדל מאייר רוטשילד בתל אביב
החנות בראשון לציון, שנפתחה בספטמבר 2017, זכתה באותה העת לפופולריות רבה בשל המחירים הנוחים שהיא מציעה, אך סבלה ועדיין סובלת ממדפים ריקים בשל מחסור בסחורה. החברה שכרה לאחרונה שטח להקמת מרכז לוגיסטי באשדוד, שיאפשר לה לשלוט טוב יותר במלאי ובזמינות הסחורה בחנויות ובאתר האינטרנט שהשיקה.
ישראל היא המדינה ה-34 שדקתלון פועלת בה. בחנות בראשון לציון יש 60 מחלקות ספורט, ונמכרים בה רק מותגי הבית של דקתלון, בניגוד לסניפים בעולם שמוכרים גם מותגים מוכרים.