אם יש מאפיין שהולם את דור ה-Z, הוא שכבר לא פשוט להיות פשוט. הדור שנולד עם האייפון ביד שואף להראות את עצמו לעולם בצורה המושלמת ביותר. על מנת להגיע לתוצאה הרצויה, לצד הטיקטוק ורינג התאורה, כל תיק איפור ממוצע לבת עשרה כבר דומה יותר למזוודה מדוגמת היטב.
התופעה הזו, שלא ממש נראה שהולכת להיעלם בשנים הקרובות, תופסת את המאפרת המקצועית גל רביד בחיוך - ספק אמיתי ספק נבוך. "זו תופעה מעניינת בהחלט", אומרת רביד. "מצד אחד, אני לא יכולה להתלונן כי זה נותן לי פרנסה. מצד שני, משהו בפשטות ובתמימות שהכרנו הולך ודועך".
3 צפייה בגלריה
גל רביד. "הלכתי ללמוד כדי לעבוד בתחום ולא רק לידע המקצועי"
גל רביד. "הלכתי ללמוד כדי לעבוד בתחום ולא רק לידע המקצועי"
גל רביד. "הלכתי ללמוד כדי לעבוד בתחום ולא רק לידע המקצועי"
(צילום: עדי ארליקי)
רביד היא מאפרת מקצועית מעל לעשרים שנה. עוד משנות התיכון היא זוכרת עצמה נמשכת לתחום האיפור והטיפוח. "יש משהו במהפך שאיפור עושה שמרתק אותי עד היום", היא מסבירה. "לכן כשלמדתי את תחום האיפור ידעתי שזה משהו שאני רוצה לעסוק בו ולא רק בשביל הידע".
במשך עשר שנים שילבה גל בין עבודתה כשכירה לבין תפעול עסק עצמאי, עד שלפני כעשור החליטה לוותר על המשרה בה עבדה ולהתמקד באיפור והטיפוח. "אומרים שכשאדם נהנה מהעבודה שלו, הוא כאילו לא עבד יום אחד בחייו וזה כל כך נכון", אומרת גל והעיניים שלה בורקות כשהיא מדברת.
"נכון שיש משהו מפחיד בכך ששגרת החיים שלך משתנה ברגע אחד. מעבודה במקום עם אנשים, חבר'ה ומנהלים, אתה פתאום אדון לעצמך. זה שאמור גם לנהל את העסק וגם לעבוד בעסק עצמו. זה דורש משמעת עצמית", אומרת גל. "עד היום חסרים לי האנשים הקבועים. נכון שהעבודה שלי היא מול אנשים, אבל בסופו של דבר מדובר בלקוחות מזדמנות".
3 צפייה בגלריה
מוצרי איפור וטיפוח. תשכחו מעידן של איפור פשוט
מוצרי איפור וטיפוח. תשכחו מעידן של איפור פשוט
תשכחו מעידן של איפור פשוט
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
כמאפרת מקצועית, וכמחווה ליום האישה, ביקשנו לשמוע מהמאפרת המוכשרת מספר טיפים לאיפור נכון. אז נשים, את החלק הבא תשמרו בצילום מסך, ויישמו את הטיפים הללו בכל פעם מחדש.

1. התאימי את האיפור למבנה הפנים

"טרנדים חדשים קמים כל הזמן בתחום האיפור, אך חשוב לדעת שלא כל טרנד חייב לאמץ", אומרת גל ומסבירה. "אייליינר, לדוגמה, לא מתאים לכל אחת. גם אם את מאוד אוהבת. אם את בעלת עיניים עגולות או ״נופלות״ זה לא בשבילך. כמו כן, שימר פחות מתאים לעור בוגר או לעור עם חטטים".

2. שימי לב לעור הפנים

"לחות היא החומר הבסיסי הטוב ביותר לפני שאת מתחילה להתאפר. איפור לא יושב טוב על עור יבש ונטול לחות. הקפידי למרוח כמות נדיבה של קרם לחות לפני שאת מתחילה להתאפר".
3 צפייה בגלריה
מוצרי איפור. "עדיף לקחת דוגמית ולנסות קודם כל"
מוצרי איפור. "עדיף לקחת דוגמית ולנסות קודם כל"
"עדיף לקחת דוגמית ולנסות קודם כל"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

3. לא לישון עם איפור

"הקפידי לנקות ולהסיר את כל האיפור לפני השינה וללכת לישון עם עור נקי. הסיבה היא כיוון ששאריות האיפור חודרות לנקבוביות העור, מזהמות ומלכלכות אותן".

4. בוחרת מייק-אפ או קונסילר? תבקשי דוגמית קודם לכן

"רוב חנויות האיפור כיום מספקות דוגמית לטובת הלקוחה. לעיתים בגלל תאורה משתנה, האיפור נראה שונה לטובה, ולאחר מכן בבית הוא נראה שונה ולא מתאים לצבע העור. תתחילי בשימוש בדוגמית והחליפי גוון לפי הצורך".

5. כל המוסיפה גורעת

"אתן יפות, עוצמתיות ומהממות. תסתכלו במראה, תחייכו ותעופו על החיים שלכן בכל יום מחדש".
ליצירת קשר -0525120120
לדף הפייסבוק - לחצו כאן