רשת מחסני השוק, מציגה הטבה בלעדית ללקוחותיה לרגל חג החנוכה: כרטיסים מוזלים להצגת הילדים המבטיחה "המכבים הקרב האחרון". עלות כרטיס להצגה אשר תתקיים ב- 5 בדצמבר, בסינמה סיטי באר-שבע, הנה 29.90 ש"ח לאדם. עבור מחזיקי כרטיס אשראי Wincard + של הרשת, עלות כרטיס תעמוד על 19.90 שקלים לאדם.
כחלק ממהלך לקידום ההצגה, הקאסט של שחקני ההצגה יבקר ביום שני ה- 22 בנובמבר בסניף האורגים בבאר-שבע, להכרות מעמיקה עם קהל הלקוחות המקומי. הביקור יתקיים בין השעות 12:00-14:00.
1 צפייה בגלריה
הצגת חנוכה: "המכבים הקרב האחרון"
הצגת חנוכה: "המכבים הקרב האחרון"
הצגת חנוכה: "המכבים הקרב האחרון"
(צילום: שי הנסב אריזה, גרפית: עדי ברק )
"המכבים הקרב האחרון", הנו מחזמר מקורי לכל המשפחה מאת אסף אשתר ובבימויו של ירון רוח. ההצגה מביאה את סיפורם של המכבים והמרד שלהם ביוונים ואת נס חג החנוכה. בין כוכבי ההצגה: רינת גבאי, טל מוסרי, אוראל צברי, טיילור מלכוב, עמנואל לוי, יהודה בוחבוט ועוד.
מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר: "חג החנוכה הוא גם חג האורות וזה הזמן שלנו כחלק מערבות הדדית להדליק את האור עבור משפחות רבות ולאפשר להן ליהנות מזמן איכות משפחתי בהצגה איכותית ושחקנים מהשורה הראשונה, במחיר מסובסד ונגיש לכל כיס. בין שלל ההצגות המוצעות בחנוכה, בלטה הצגה זו הודות לעובדה שהתכנים שלה חינוכיים ומלמדים את דור ההמשך מוסר השכל אודות כוח האמונה, החיוני גם למהלך חייהם הבוגרים".

אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 62 סניפים מצפת ועד אילת.
הרשת מנוהלת על ידי משפחות נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.
הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות. בנוסף, מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפיה כוללים קופות עצמאיות מתקדמות.
מחסני השוק, היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-"הפועל מחסני השוק באר-שבע".