לקוח מרמת השרון היה בדרכו לחופשה בים המלח", מספר אבי אסרף ממוסך צמרת באר שבע. "בדרכו הוא היה מעורב בתאונת דרכים בשעת צהריים מאוחרת, הוא חשב שהתזמון יהווה בעיה אבל כשהגיע עם הגרר שלנו למוסך חיכה לו רכב חליפי והוא נסע אתו לבית המלון והתחיל את החופשה שלו ממש כפי שתכנן", הוא מספר ומוסיף שהלקוח היה המום כשבסיום החופשה הוא חזר למוסך ופשוט לקח ממנו את הרכב, "כאילו לא קרה כלום".
3 צפייה בגלריה
מוסך צמרת
מוסך צמרת
מוסך צמרת
(צילום: מוסך צמרת)
מוסך צמרת באר שבע הוא המוסך הוותיק באזור באר שבע, הוא הוקם לפני 40 שנה על ידי רפי אסרף וכיום מנוהל על ידי בנו וממשיך דרכו – אבי אסרף. המוסך הוא המוביל בארץ בשיקום רכבים לאחר תאונות דרכים ובו משולבים יחד טכנולוגיה מתקדמת, ניסיון ענף וידע מקצועי, כל אלו לקבלת התוצאות הגבוהות ביותר.
3 צפייה בגלריה
מוסך צמרת
מוסך צמרת
מוסך צמרת
(צילום: מוסך צמרת)
כעת יש במוסך שירות מעטפת חדש: כשהלקוח עובר תאונה מוסך צמרת מגיעים עם רכב חלופי לבית הלקוח, אוספים את הרכב הפגוע ובגמר התיקון מחזירים את הרכב לביתו, ודואגים לקחת את הרכב החלופי. כל מסמכי התביעה מתנהלים מרחוק כך שהלקוח אינו צריך לעשות כלום! כלל השירותים ניתנים תחת קורת הגג של מוסך צמרת – פחחות וצבע, חשמל ומיזוג אוויר, פרונט ומכונאות.
שירותי מוסך צמרת כוללים בנוסף גם שירותי גרירה 24 שעות ביממה, טיפול בתביעות צד ג' ו-5 שנות אחריות על התיקון. כמו כן, המוסך עובד מול כל חברות הביטוח בארץ ובשיתוף פעולה עם מגוון רחב של גופים וחברות במשק הישראלי.
3 צפייה בגלריה
מוסך צמרת
מוסך צמרת
מוסך צמרת
(צילום: מוסך צמרת)
במוסך צמרת השירות הוא מעל הכול ועל כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים לאורך השנים. אבי אסרף מוסיף: "אנחנו דור שני של עסק משפחתי ואנחנו ממשיכים את הטוב שהמוסך עשה. אנחנו מאמינים שאיכות ושירות הם מעל הכול, זו לא סיסמה, זו דרך חיים, אנו מזמינים אתכם להיות חלק ממשפחת מוסך צמרת".
כתובת: פנחס החוצב 36 באר שבע, טלפון: 08-6235386