רשת 'מחסני השוק' תיעזר בשירותיה של פרזנטורית חדשה המבוססת על בינה מלאכותית, לשיווק חגיגת מבצעי בלאק פריידי ביום שישי. איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, ציין כי "המגמה המתחזקת בעולם הקמעונאות הגלובאלי מצביעה על חוזקה ויתרונותיה המובהקים של הבינה המלאכותית בתחום זה. לצורך השקת המהלך שדרנית בשם מיכל המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית שתשדר מאולפן חדשות שבנינו במיוחד, ותחשוף בפני הקהל הרחב יום קודם את מגוון המבצעים בשידור חי בפייסבוק. בחרנו להציג דמות נגישה ונורמטיבית שכל אחד יוכל להזדהות עמה בקלות רבה".
עוד הוסיף נעמן כי "כרשת המאמינה בחדשנות ובטכנולוגיות, אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח ובהטמעת תשתיות מתאימות על מנת להעלות את רף חוויית הקנייה בסניפי הרשת ובשירות הלקוחות הכולל. הפעם, החלטנו ללכת על דמות וירטואלית המבוססת על בינה מלאכותית, על מנת להבין את צרכי לקוחותינו ולהעניק להם מענה אישי ומדויק".
קראו גם:
זהו מהלך ראשון מסוגו שרשת שיווק בישראל נעזרת בדמות המבוססת על בינה מלאכותית. במהלך יום שישי ייערכו בסניפי הרשת מבצעים חסרי תקדים ובהם יינתנו עד 35% הנחה על מגוון מוצרים פופולאריים מהמחלקות השונות.