מאי פיאמנטה, היזמית הצעירה בת ה-21 מדימונה, גייסה מיליון דולר לסטרטאפ Vee שהקימה, המספק לארגונים מערכת חכמה דרכה ניתן לנהל עשיה חברתית של הארגון.
הטכנולוגיה של Vee מחברת בין חברות וארגונים שמעוניינים להתגייס למען הקהילה לבין פעילויות התנדבויות ומאפשרת לנהל מרחוק את כל הפעילות כולל לוגיסטיקה, תיאומים, חלוקה לצוותים ומשובים וכל זאת באופן אוטומטי ועצמאי. מנהל כוח האדם בוחר מבין מגוון אפשרויות ההתנדבות את אלו המתאימות לרוח הארגון ויכול גם להוסיף יוזמות אחרות ומציע אותן לעובדים.

1 צפייה בגלריה
אבי אמור, מאי פיאמנטה וגיל אמסלם
אבי אמור, מאי פיאמנטה וגיל אמסלם
אבי אמור, מאי פיאמנטה וגיל אמסלם
(צילום: מתן בוגנים)

המערכת משולבת עם אפליקציה עבור העובדים המתנדבים, המתאימה עבורם את הזדמנויות ההתנדבות לפי העדפותיהם וכישוריהם. המשתתפים בפעילות יכולים באמצעות אפליקציה ליצור קבוצות התנדבות עם עמיתים, לנהל יומן ולשתף את החוויה שלהם ברשתות החברתיות.
עבור הצד השני, עמותות וארגונים, פותח ממשק דרכו מנוהלת ההתנדבות. שם גייסי ורכזי המתנדבים יכולים לנהל את כל צרכיהם, מכל מקום ובזמן אמת. למשל ליצור אירועי התנדבות חד פעמיים, התנדבויות שוטפות, הגדלת החשיפה של העמותה או היוזמה החברתית, וגיוס מתנדבים המתאימים להם ביותר.
"התפרצות הקורונה וההשפעות הכלכליות והחברתיות שלה יצרו פערים אדירים בין חברות שמשגשגות בתקופה זו לבין מי שנקלעו למצב קשה המאיים על עצם קיומם. ארגונים רבים מעוניינים לסייע לקהילה בתקופה הזו, אולם נתקלים בקשיים להוציא זאת לפועל בשל העבודה מרחוק והמגבלות הרבות ומנגד עמותות נמצאות במצב שאינן יכולות לקדם את עצמן כראוי", אומרתת מאי פיאמנטה, "הפלטפורמה שהקמנו מסייעת לרבים להצטרף ולהוביל יוזמות חברתיות ולארגן זאת בצורה פשוטה ויעילה. הגיוס שהשלמנו יאפשר לנו לגייס עובדים נוספים, להרחיב את פעילות המחקר ואת שיווק המוצר בארץ ובארה"ב תוך התאמה למשובים ולצרכי הלקוחות".
הסטרטאפ Vee הוקם ומנוהל על ידי מאי פיאמנטה, שלמרות גילה הצעיר היא בעלת ניסיון מגוון במיזמים חברתיים לקידום נשים ובנות נוער, הדרכת שגרירים וארגונים בינלאומיים, גיוס הון לגן שעשועים לילדים עם מוגבלויות, ימי התנדבות בינלאומיים ועוד. אליה חברו גיל אמסלם, בעל ניסיון כמוביל צוותי פיתוח בנס ואמדוקס ופעיל חברתי ואבי אמור, יוצא יחידת מודיעין, מנהל מכירות ותפעול ראשי באיקאה ישראל ומייסד עמותת "נחלי אמונה" לחלוקת מזון לנזקקים.