היא אשת העסקים המוכרת בישראל וחולשת על אימפריה שנושאת את שמה כבר כמה עשורים, אבל בתחילת דרכה הבנק אפילו לא רצה לתת לה 20 אלף דולר. למרות זאת היא הפכה לדמות מוכרת בכל בית בישראל ולמותג מצליח.
1 צפייה בגלריה
פנינה רוזנבלום
פנינה רוזנבלום
פנינה רוזנבלום
(צילום: שי פרנקו)
את פנינה רוזנבלום אין צורך להציג. היא אחת מנשות העסקים המוכרות בישראל ומי שחולשת כבר כמה עשורים על אימפריית עסקים שהקימה במו ידיה.
דבר לא עצר בעדה, וכשבתחילת הדרך לא אושרה לה הלוואה בנקאית, פנתה בנחישות לחברים, שהלוו לה את הסכום.
בסוף החודש תהיה רוזנבלום אורחת ועידת העסקים של "ידיעות תקשורת" באילת, ושם תספר על הקשיים בדרך להקמת העסק, על העליות והמורדות ועל שימור ההצלחה לאורך השנים.
  • לפרטים נוספים ולהצטרפות לוועידת העסקים של "ידיעות תקשורת לחצו כאן
"בשנת 1989 הקמתי את החברה. העבודה היתה קשה, ההתמודדויות היו רבות והציבור תמיד היה ההשראה שלי", מספרת רוזנבלום. "בשנת 2008 עשיתי טעויות עסקיות שעלו לי ביוקר.
קראו גם:
"העצה שלי לבעלי עסקים היא להיות זהירים. אם אתם עושים משהו טוב, לא כדאי להתפתות לדברים אחרים, כי טעויות יכולות לעלות הרבה מאוד כסף".
רוזנבלום שילבה בין הקריירה לגידול שני ילדים, והיום בתה חן, שהשתלבה בחברה והפכה לאם טרייה לתאומים, צועדת בעקבותיה. "חן מגיעה עם התאומים בכל בוקר למשרד", אומרת סבתא פנינה.
"לי היה לול במשרד ולה יש את כל הפסיליטיז שהיא צריכה. ככה משלבים את ההורות והקריירה. הם גדלים במשרד ומרגישים את החיים האמיתיים. היא הבת שלי, שותפה ומנכ"לית, ויש לה הרבה אחריות".
איזה טיפ היית נותנת לאנשים בתחילת דרכם בעסקים?
"להשתדל לא להתפתות כדי לא לעשות טעויות. הן יכולות לגרום לכך שתשלם בהרבה שנים של עבודה קשה".
העסקים שלכם בוועידה
אלון אולמן, אור שפיץ, עדי אביטל, שר פיטנס, לאה שנירר, פנינה רוזנבלום ופולה בליק הם רק חלק מאנשי העסקים שיגיעו לוועידה השנתית לעסקים של "ידיעות תקשורת". לאורחי הוועידה הם יספרו מה נדרש כדי להפוך עסק למותג מצליח, מה צריך כדי לפרוץ והאם יש דבר כזה, "הרגע הנכון".
בעלי העסקים והמנהלים הבכירים שהצליחו לפרוץ בגדול ולתחזק עסק משגשג, ישתפו בסיפורם האישי ויספקו הצצה אל מאחורי הקלעים של המותגים הגדולים.
שר האוצר אביגדור ליברמן, ושר החקלאות ופיתוח הכפר והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר, יגיעו לדבר בוועידה, וערן יעקב, מנהל רשות המיסים, יספק תשובות לשאלות בוערות, ובהן: האם שנת הקורונה הביאה למפנה ביחס למגזר העצמאי בנושאי עבודה, רווחה ומיסוי?
במהלך הוועידה יתקיימו סדנאות והרצאות למתן כלים לצמיחה אישית, והמתארחים ירכשו כלים וייהנו גם מהופעת סטנדאפ של אדיר מילר.
את הוועידה ילווה אולפן שידורים מיוחד של mynet, שיעביר שידורים חיים, ראיונות, קטעי וידיאו וכתבות ממתחם האירוע. היא תסוקר בערוצים של קבוצות ידיעות אחרונות וידיעות תקשורת.
הוועידה תיערך במלון הרודס באילת,27-25 בנובמבר.