לפעמים אני אומרת לעצמי מה הסתבכתי עם הטור הזה בהמשכים על הנושא של הקדושה בתוכנו. להבדיל מכל הנושאים שכתתבתי עליהם עד כה, בהם אני בקיאה, בנושא של הקדושה - אני תלמידה ככל האחרים. הרי, אנוכי לעיתים רחוקות יכולה לתאר חוויות שאני יכולה לכנות אותן 'קדושות' בחיי. אין לי נוסחא מובנית, זה פשוט קורה: בזמן שאני מתקשרת למישהו ואני נכנסת למצב תודעתי של בין שמיים לארץ, מרגישה גל אנרגיה שעוטף מכל הכיוונים, או כשאני מדברת עם חברה טובה ושתינו יושבות מסתכלות אחת אל השנייה, בנוכחות מלאה - עיניים, אוזניים, רגש, הכל מסונכרן לקלוט כל מה שנאמר וגם מה שלא נאמר, או שאני מנחה קבוצה ויושבים שם עשרה אנשים כל אחד ועולמו שלו, כל אחד והמסר שלו לאותו השבוע ולפתע מחברים את החוטים של כולם, מתחילים להבין את היישות הגדולה יותר שמחברת את כל היושבים בחדר, שזה הופך כה ברור שלא במקרה נפגשו כולם אצלי בקבוצה. כל אלו תחושות שונות, ייחודיות כל אחת כשלעצמה וכל אחת מהן אני יכולה לכנותה - 'קדושה'.
הייתכן? אני שואלת את המדריך, הייתכן שלקדושה יש מספר פנים, מספר תחושות ואין לה רק אפיון אחד?
"כפי ש 70 פנים לתורה, כפי שיש אינספור דרכים לחשוב מחשבה, או להחליט החלטה או להגיע מחיפה ועד אילתה - הקדושה אין היא מקובעת כפי שאין אף דבר אחד ויחיד בעולמכם שהוא נשאר קבוע!! החיים, מעצם היותם - חיים משמע שהם מתהווים ומשנים צורתם בכל הרף.
הלמידה השנייה שתהא היום היא: אל תצפו לתחושה מסויימת. אל תצפו לחוות אותה עם מישהו אחד או רק עם עצמכם. זה יכול להיות במחיצת דומם, חי, צומח - כשם שלכל אחד מכם ישנו טיפול רפואי שעובד עליכם יותר או פחות - שתורם לכם יותר או פחות - כך גם כל אחד ואחת קדושתו שלו. גם באופן שתפגשו בה בחייכם- וגם באופן החוויה שלה."
אז איך נדע שזו קדושה ולא חוויות כפי שתיארתי קודם - של אנרגיה, או נוכחות מלאה ברגע הנוכחי, או התרגשות גדולה מאוד?
"פשוט מאוד - אתם תכירו אותה כחוויה חדשה, יוצאת דופן שקרתה לכם בחיים. זה הכל. היו כבר קוראים שחוו חוויות כאלו בזמן קריאת מילות תקשור שנמסרו כאן בחודשים האחרונים ויש כאלו שחווים חוויות אלו ברגעים אלו ממש- אלו שפתוחים ובשלים להסכים להכיר את הקדושה בתוכם."
אז הם יכולים לראות חוויות אלו כקדושה?
זה היה הפה של הקדושה, דרכה היא דיברה את עצמה בעולם הפיסי. הגוף הפיסי שלכם הוא נשא - נשא של הנשמה שלכם - הוא נותן לה דמות, וככזה - דרכו הנשמה מביאה לידי ביטוי את עצמה בעולם. בדיוק כמו בגלגול נשמות, כך גם דרך כל עולם הרוח, כולל הקדושה וכל החוויות הרוחניות השמיימיות האחרות: זוהי שפה פיזית של חוויה רוחנית.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
חוויות יוצאות דופן, שתחוו מעתה והלאה הן חוויות המכילות בתוכן את גרעין הקודש. ואלו הן לא חוויות שחוויתם עד עכשיו. כיוון שברגע שהכנסתם ללקסיקון שלכם את המילה 'קדוש' - הסכמתם לקבל אותה עליכם, בחוויתכם הפיסית ולכן היא תגיע.
אתם תדעו, אתם תרגישו, אף אחד זולת עצמכם יוכל לאותת לכם על זה. אלו שיבחרו בכך יחוו פתיחה של הגוף הרגשי שלהם אשר יהיה כמו פרח שנפתח לקבל אליו את אור השמש. אותם אנשים גם יפגשו בחיי היומיום שלהם גם כן חוויות וסיטואציות שונות ממה שפגשו עד כה בחייהם. הם לא יימצאו את עצמם בסיטואציות אלו במקרה: קדושה שואפת להנחיל ולשטוף את הארץ באהבה שאותם אנשים נושאים עמם. היו ערים למה שסיטואציות אלו באות ללמדכם על עצמכם- ועל מקומכם בחייהם של אחרים, גם כן- חי, צומח ודומם.
יפעת סנטו - מלווה בתהליכי התפתחות, מודעות ושינוי דרך תקשור. מוזמנים להגיב, לשלוח שאלות ולהתייעץ – 054-3339791 או במייל או בפייסבוק