במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) דווח מבית החולים 'סורוקה' על פטירתו של גבר בן 93 שאובחן כחיובי לקורונה. המנוח, אברהם ארושס מבאר שבע, הועבר לבית החולים מבית דיור מוגן 'משען' בעיר, כשהוא סובל מחום ומחלות רקע מורכבות.
2 צפייה בגלריה
אברהם ארושס ז"ל
אברהם ארושס ז"ל
אברהם ארושס ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה מאתר ynet)
המנוח שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה הובהל לבית החולים כשהוא סובל מחום וקוצר נשימה עם מחלות רקע מורכבות וקשות. בעקבות האבחון, אנשי הצוות וכל מי שבא במגע עמו הוכנסו לבידוד.
בתו אתי ארושס סיפרה למיינט באר-שבע:" לא רציתי שיהיה מספר 9 אלא שיהיה אבא שלי. אבא הגיע לארץ לפני קום המדינה בשנת 1946, פלמ"חניק אוהב את המדינה בכל מאודו והקורונה ניצחה אותו".
אתי מבקשת להעביר מסר;" אין לי טענות לאף אחד, אבל הייתה צריכה להיות ערנות ואחריות, כולנו יודעים שאם הבדיקות היו נעשות קודם היום זה היה נראה אחרת".
בבית הדיור המוגן 'משען' בבאר שבע קיבלו בצער את הידיעה על מותו. מהנהלת המקום נמסר כי, "מדובר בדייר בן 93 שסבל ממחלות רקע. הדייר הועבר לפני מספר ימים לבית החולים 'סורוקה' לאחר שהעלה חום וחש שלא בטוב. הנהלת הדיור המוגן משתתפת בצער המשפחה וממשיכה לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות ולנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להבטיח את שלום הדיירים. אנשי הצוות וכל מי שבא עמו במגע הוכנסו לבידוד על פי הנהלים".
עשרה חולי קורונה נפטרו עד כה ומניין הנדבקים ביממה האחרונה בנגיף עלה ל-3,035.
הלווייתו של אברהם ארושס ז"ל התקיימה היום (ו') בהשתתפות מצומצמת של בני המשפחה, בבית העלמין החדש בבאר-שבע.
2 צפייה בגלריה
הלווית אברהם ארושס ז"ל
הלווית אברהם ארושס ז"ל
הלווית אברהם ארושס ז"ל
(צילום: הרצל יוסף)

פורסם לראשונה: 12:15, 27.03.20